سمساری تهرانپارس

پست-ویژه-تصویر

سمساری تهرانپارس

بهترین خریدار لوازم منزل در تهرانپارس با بیشترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط سمساری تهرانپارس.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

 

سمساری فلکه اول تهرانپارس

اگر می خواهید سریعا لوازم دست دوم خود را از قبیل: یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و… را با بیشترین قیمت بفروشید می توانید همین الان با یکی از شماره های داخل همین سایت در تماس باشید.

سمساری در فلکه اول تهرانپارس سریع ترین شعبه گروه صابری برای شما هست.

خریدار لوازم دست دوم با بالاترین قیمت و پرداخت آنی درب منزل شما

خدمات سمساری در تهرانپارس

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم
  • خریدار انواع مبل دست دوم
  • خریدار فرش دستباف دست دوم
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم
  • خریدار خرده لوازم انباری در تهرانپارس

به آسانی لوازم دست دوم خود را بفروشید

در تهران اکثر مردم به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا با یک قیمت پایین تر بتوانند لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. سمساری در تهران در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 انواع کالاهای دست دوم و کارکرده شما را در سمساری تهرانپارس خریداریم

سمساری محلی می باشد که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند. پاون شاپ یک نوع از سمساری در بعضی از کشورهای غربی می باشد که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد در اختیار شخص می‌گذارند.

در سمساری تهرانپارس لوازم دست دوم و کار کرده شما را با یک قیمت مناسب خریداری می کنیم.

مزیت های سمساری در تهرانپارس

1. صرفه جویی در وقت شما.

2.با یک قیمت مناسب کالای شما را خریداری می کنیم.

3.در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز پاسخ می دهیم.

4.دسترسی آسان.

5.نزدیک به شما می باشد.

6.دارای بالا ترین کیفیت.

درخواست مجوز سمساری به چه نحوی است؟

برای درخواست مجوز سمساری در مرحله نخست یک کپی از این درخواست برای بررسی و انجام تحقیقات سابقه به رئیس پلیس ارجاع داده میشود.

تا هنگامی که تحقیقات تکمیل شود، هیچ گونه مجوزی صادر نخواهد شد. باید تمام هزینه‌ها پرداخت‌شود، مقررات قانون شهرداری رعایت شده‌ باشد، و استانداردهای تایید برآورده شده‌ باشد .

تمام مشخصات فرد متقاضی باید توسط اداره پلیس ثبت شوند و چاپ آن‌ها به مراجع فدرال و ایالتی برای مقایسه و تحقیقات سابقه جزایی تسلیم شوند .

در خصوص شرکت ها، با توجه به این قوانین، افرادی که ملزم به ارائه اطلاعات هستند باید اثر انگشت خود را ارسال نمایند. و در صورت درخواست مجوز ، هزینه سالیانه ی آن تعیین  می شود .

تمام مجوز ها یکساله است و بعد از گذر یک سال  به پایان می رسند . همه فروشندگان کالاهای دست‌دوم موظف به اجازه بازرسی سوابق تجاری خود از جانب افسر پلیس می باشند.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری تهرانپارس تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

سمساری فلکه اول تهرانپارس

یکی از مهمترین خدمات امانت فروشی صابری قیمت منصفانه است. سمساری فلکه اول تهرانپارس همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارایه بدهد.

سمساری فلکه دوم تهرانپارس

امروزه امانت فروشی های انلاین فعالیت های زیادی در گوگل و بخش های مختلف دارند. سمساری فلکه دوم تهرانپارس هم در این سایت فعال بوده و می توانید از طریق شماره های سایت با آن ها در تماس باشید.

معرفی محله تهرانپارس

تهرانپارس یکی از محله‌های شهر تهران است که در منطقه ۵۷ واقع شده و از جنوب به شمال و از شرق به غرب به ترتیب به محله‌های شهید همت، جوانمرد قصابی، شریعتی و سرسبز محدود می‌شود. این محله در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی با شروع ساختمان‌های مسکونی واحدی به‌عنوان یک مجتمع مسکونی در مقیاس بزرگ بنا نهاده شد.

تهرانپارس دارای جمعیتی پویا و پرجنب و جوش است و از نظر ترافیکی نیز می‌توان به دلیل وجود ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین بزرگراه های اطراف، به عنوان یکی از نقاط اصلی ترافیکی در شهر تهران محسوب شود.

سمساری تهرانپارس هم در این ناحیه است.

این محله دارای تجهیزات و امکانات شهری مناسبی نظیر بیمارستان‌ها، مراکز خرید، سینماها، باشگاه‌ها، پارک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها می‌باشد. همچنین در این محله فضایی برای تفریح و سرگرمی نظیر تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها و مغازه‌های متنوع وجود دارد.

اگر به دنبال یک محله با امکانات شهری کامل، نزدیک به مراکز تجاری و دانشگاه‌ها و همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه هستید، تهرانپارس می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در تهرانپارس تهران مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس