سمساری در گیشا

پست-ویژه-تصویر

سمساری در گیشا

خریدار عمده و جزیی وسایل منزل با بیشترین قیمت و سریع در محل توسط کارشناسان مجرب سمساری در گیشا. جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما در تماس باشید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

تضمین 100% در خریدار وسایل منزل و آشپزخانه

سمساری در گیشا

خدمات سمساری در گیشا

  • خریدار انواع وسایل برقی دست دوم منزل در گیشا تهران
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در گیشا
  • خریدار انواع مبلمان دست دوم در گیشا
  • خردار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم در گیشا

بهترین خریدار لوازم منزل در گیشا

آیا به دنبال بهترین خریدار لوازم منزل در گیشا هستید!؟ با ما همراه بشوید! ما با بیشترین قیمت و احترام به شما بهترین تجربه را ارایه خواهیم داد.

ما با سال‌ها تجربه در این صنعت، به عنوان بهترین سمساری در گیشا شناخته می‌شویم. از ما خرید کنید تا از بهترین قیمت و ارزش بالا برای کالاهای خود لذت ببرید.

هر آن چه که برای خریداری نیاز دارید، ما آماده ارایه آن به شما هستیم. لوازم منزل جدید، لوازم استفاده‌شده یا حتی لوازم که نیازی به آنها ندارید همه را از ما بفروشید و بهترین پیشنهاد را دریافت نمایید.

ما با کادری مجرب و دلسوز مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستیم. با ما تماس بگیرید و یک تجربه دوستانه و بی‌نظیر را تجربه کنید. بهترین خریدار لوازم منزل در گیشا منتظر شما هستیم!!!

معرفی گیشا

گیشا نام یکی از محله‌های اصلی تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه طرشت-ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم (اتوبان داریوش) و از جنوب گیشا به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود می باشد.

سمساری گیشا تهران نیز در همین نواحی است.

موسسان این محله شاپوریان و کی نژاد می باشند. آن ها زمین های بایر که میدان تیر ارتش بودند را خریداری کردند و شکل گیری محله را پی ریزی کردند. نام محله از کنار هم گذاشتن ابتدای نام آنها به وجود آمد که بعدها به گیشا تغییر پیدا کرد. بعد از انقلاب نام این محله، به کوی نصر تغییر داده شد؛ ولی همچنان به گیشا معروف است.

گیشا تهران از جمله محله های مدرن دهه پنجاه بود که دارای امکاناتی مثل تصفیه خانه آب محلی بود. سیستم فاضلاب و خطوط گاز شهری از دیگر تجهیزات این محله بود. یکی از سازه های معروف محله، پل گیشا می باشد. این پل در سال ۵۳ به دستور شهردار وقت، غلامرضا نیک‌پی، توسط یک شرکت بلژیکی ساخته شد. پل گیشا سازه ای فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای و قابل تعویض بود و سال ۹۸ برداشته شد.

شماره سمساری گیشا در تهران هم اکنون زنگ بزنید

سمساری گیشا

سمساری تهران خریدار انواع مبلمان دست دوم در گیشا

ما مبلمان شما را سعی می کنیم با بهترین قیمت بخریم . همچنین شما می توانید اطلاعات کافی برای فروش مبل را از کارشناسان ما بگیرید. هم اکنون تماس بگیرید.

سمساری گیشا

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری گیشا تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در گیشا تهران مراجعه نمایید.

سمساری بلوار فردوس

سمساری گیشا تهران

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در گیشا

اگر سری به پشت‌بام خانه‌های قدیمی در مناطق گرم و خشک بزنید به‌احتمال زیاد با کولر آبی و کانال‌های آن روبه‌رو خواهید شد. تولید سرما در کولرهای آبی با تبخیر قطرات آب آمیخته‌شده با ذرات هوا صورت می‌گیرد.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در گیشا آماده خرید کولر های کار کرده شما است.

خریدار کولر گازی دست دوم در تهران

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در گیشا

با بکار گیری از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می‌کند. در نتیجه لباس‌ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن‌ها می‌شود.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در گیشا می باشد.

سمساری در گیشا بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

تیم صابری همراه شما عزیزان با پرداخت آنی در محل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس