سمساری در تهرانسر

پست-ویژه-تصویر

سمساری در تهرانسر

بهترین خریدار وسایل کارکرده منزل و ادارات با بیشترین قیمت و تضمینی توسط سمساری در تهرانسر. هم اکنون با ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شماره تماس سمساری تهرانسر:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در تهرانسر

خدمات خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهرانسر تهران

  • سمساری خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تهرانسر تهران
  • خریدار انواع مبل دست دوم
  • خریدار فرش دستباف دست دوم
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم
  • خریدار خرده لوازم انباری

ما همراه شماییم! هم اکنون با سمساری در تهرانسر در تماس باشید

دلیل انتخاب سمساری در تهرانسر تهران

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

چرا سمساری در تهرانسر تهران

خریدار لوازم خانگی دست دوم صابری در تهرانسر تهران  خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده می باشد. شما می توانید وسایل دست دوم خانه خود را با منصفانه ترین قیمت و در سریعترین زمان به فروش برسانید. با خریدار لوازم خانگی دست دوم صابری در تماس باشید.

معرفی محله تهرانسر تهران

تهرانسر یکی از مناطق با اهمیت در شمال غربی شهر تهران میباشد. این منطقه با موقعیت جغرافیایی ممتاز خود جذابیت‌ های بسیار و خدمات متنوع، جلب توجه اقشار مختلف جامعه را دارد.

موقعیت جغرافیایی: تهرانسر در شمال غربی تهران جای گرفته است و به اسانی از طریق جاده‌های اصلی همانند اتوبان همت، اتوبان شهید چمران و اتوبان آزادگان به بقیه نقاط شهر و شهرستان‌های اطراف دسترسی دارد.

امکانات و خدمات: تهرانسر دارای امکانات زندگی کاملی می باشد. در این ناحیه می‌ توانید به راحتی به فروشگاه‌ ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها، بانک‌ها، مدارس، مراکز بهداشتی و سرگرمی‌ها دسترسی بیابید.

محیط زیست: تهرانسر با محیط زیست طبیعی و سبز خود محبوبیت بسیاری دارد. مناطقی همچون پارک‌ها، بلوارهای سبز و فضاهای آزاد، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی برای ساکنان و بازدیدکنندگان فرآهم می نماید.

شهرک‌ها و محله‌ها: تهرانسر شامل شهرک‌ها و محله‌های مختلفی مانند محمود آباد، باغمیشه، شهرک غرب، امیرآباد و… می باشد که هر کدام مشخصات و فضا های خاص خود را دارند.

سمساری در تهرانسر

خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهرانسر تهران هم اکنون تماس بگیرید !!!!

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در تهرانسر تهران  و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد.

قیمت گذاری لوازم خانگی دست دوم در تهران

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهرانسر تهران  گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما

سایر مناطق سمساری:

سمساری در تجریش

سمساری در دیباجی

خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری تهرانسر

  1. آماده‌ سازی کالا: نخست بایستی جنس‌ هایی که قصد فروش آنها را دارید، آماده‌سازی کنید. کالاها را تمیز کنید و اگر نیاز باشد تعمیرات و تصلیحات ضروری را انجام بدهید تا بهترین وضعیت ممکن را داشته باشند.
  2. تعیین قیمت: قبل از ارائه کالاها به فروش، باید قیمت خوبی برای آن ها تعیین کنید. بهتر است با مقایسه بازار و ارزش واقعی جنس‌ها، قیمت منصفانه‌ای برای آن ها انتخاب نمایید.
  3. مراجعه به سمساری‌ ها: بهترین روش جهت فروش کالا های دست دوم مراجعه به سمساری‌ها است. در تهرانسر تعداد بسیاری سمساری هست که با خریداران متقاضی رابطه برقرار می‌ کنند.سمساری تهرانسر
  4. مذاکره و فروش: بعد از مراجعه کردن به سمساری‌ ها کالاهایتان را به آنها نمایش دهید و مبلغ مورد نظرتان برای فروش را اعلام کنید. شاید مذاکره‌ ها بر سر قیمت صورت گیرد و پس از توافق، کالاها به خریدار منتقل می‌شوند و مبلغ معامله دریافت می‌ شود. اطلاعات بیشتر را از سمساری در تهرانسر بپرسید.

توجه داشته باشید که در هر معامله‌ای توصیه دارید پیش از تصمیم‌ گیری نهایی وضعیت کالا ها را دقیق بررسی فرمایید و درصورت ضرورت از افراد متخصص یا دوستان آگاهی بگیرید تا مطمین شوید از خرید یا فروش بهترین تجربه را کسب می کنید.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در تهرانسر تهران مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس