خریدار ضایعات برقی در تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار ضایعات برقی در تهران

سمساری صابری، خریدار ضایعات برقی در تهران – بیشترین قیمت و تضمینی

هم اکنون با با مرکز ضایعات تهران در تماس باشید

چرخه ضایعات الکترونیکی چیست؟

چرخه الکترونیکی یا  زباله الکترونیکی  ابتکار سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا برای اهداء، بازمصرف، خرد ساختن و جمع آوری عمومی قطعات الکترونیکی مصرف شده میباشد. در حالت کلی، این عبارت به روند جـمـع آوری کردن، تعویض، جدا سازی لوازم، تعمیرات و بازیافت اجزاء یا فلزاتی اشاره دارد کـه در تـجـهـیـزات الکترونیکی مستعمل و از رده خارج شده یا به عبارتی به عنوان زباله الکترونیکی وجـود دارد. اجزاي این چرخه شامل: تلویزیون ها، کامپیوترها، اجاق هاي مایکروفر، جاروبرقی ها، تـلـفـن و گوشی هاي همراه، استریوها، دستگاه های ویدئو و پخش DVD و هر آنچه اسـت کـه شـامـل سیم برق، نور و یا نوعی باتری باشد.

خریدار ضایعات برقی در تهران

بازیافت تجهیزات برقی در درجه اول به منظور بازیافت فلزات ارزشمند نادر زمین که منابع محـدودي دارند وهمچنین بازیافت پلاستیک وسایر فلزات انجام می گردد.

سمساری خریدار ضایعات برقی خانگی در تهران – بیشترین قیمت و تضمینی

رایانه ها و دستگاه هاي الکترونیکی قدیمی، به شرط اینکه بازیافت شوند، منابع ارزشمندي براي استخراج مواد خام ثـانـویـه هستند؛ در غیر اینصورت این دستگاه ها تنها یک منبع سمی و سرطانزا میباشند.

بیشتر زباله هاي الکترونیکی سوزانده شده یا به محل هاي دفن زباله فرستاده شده که باعث نفوذ موادي مانند سرب، جیوه یا کادمیوم در خاك، آب هاي زیرزمینی و جو شده و در نتیجه اثرات منفی بر محیط زیست دارند.

سمساری خریدار ضایعات برقی خانگی در تهران

ممکن است شما به دنبال بهترین خریدار ضایعات برقی خانگی باشید. ما در سمساری صابری از این جهت تصمیم گرفتیم ضایعات برقی را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان خریداری کنیم. برای دریافت اطلاعات ضروری با کارشناسان ما در سمساری صابری تماس بگیرید.

سمساری خریدار ضایعات برقی خانگی در تهران – بیشترین قیمت و تضمینی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس