سمساری در محمودیه

پست-ویژه-تصویر

سمساری در محمودیه تهران

خدمات سمساری در محمودیه

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در محمودیه
  • خریدار انواع مبلمان در یوسف محمودیه
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

خریدار تضمینی با بیشترین قیمت در تمام مناطق تهران بزرگ 100% تضمینی

با یک تماس از کارشناسان مجموعه سمساری در محمودیه بهترین مشاوره را بگیرید

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها متفاوت است. برای مثال «پاون شاپ» نوعی از سمساری در بعضی کشورهای عمدتاً غربی می باشد که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار فرد قرار می دهند.
در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

سمساری در محمودیه

سمساری محلی است که در آن کالاهای دسته دوم به فروش می رسد و در حال حاضر به دلیل گرانی اجناس و لوازم منزل ، تعداد زیادی از مردم به خرید از سمساری ها و لوازم دسته دوم روی آورده اند. یکی از مهمترین دلایل آن نیز این است که می توانند با قیمت مناسب و پایین لوازم خود را تهیه کنند.

خریدار فرش دستباف در محمودیه

سمساری صابری با سال ها تجربه خریدار فرش دستباف در محمودیه با بالاترین قیمت میب اشد. با ما در سمساری در محمودیه در تماس باشید.

 

شماره تماس سمساری در محمودیه تهران

خریدار لوازم خانگی دست دوم در محمودیه

سمساری صابری، خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در محمودیه تهران با منصف ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سمساری در محمودیه تماس بگیرید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری محمودیه تهران

سمساری در محمودیه محلی می باشد که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش خواهند رسید.

جهت خرید و فروش اجناس خود در محمودیه تهران با سمساری صابری یا محمودیه تهران در تماس باشید تا در اولین فرصت به منزلتان بیایند و لوازم تان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

خدمات سمساری در محمودیه

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در محمودیه

با رسیدن و قرار گرفتن در فصول گرم سال، کلیه افراد به نوعی با توجه به شرایط موجود در خانه‌شان به دنبال استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده می باشند. در این میان استفاده از کولرهای آبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین انتخاب‌ها شناخته شده و طرفداران بسیاری نیز دارد.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم آماده خرید کولر های کارکرده شما در تهران است.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در محمودیه

امروزه ماشین لباسشویی ویژگی‌های گوناگونی داشته که از آن میان می‌توان انواع برنامه‌های شستشو، برنامه‌های ضدعفونی کننده و انواع تکنولوژی‌های ماشین لباسشویی را نام برد همانند رنگ و طرح، قابلیت‌های لباسشویی‌ها نیز امروزه بسیار متنوع هستند.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در محمودیه.

سمساری در محمودیه بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

معرفی محمودیه تهران

محمودیه، یکی از مناطق شهری در تهران، پایتخت ایران، است. این منطقه در شمال تهران واقع شده و از شرق به خیابان ستارخان، از جنوب به بلوار مرزداران و از غرب به خیابان شهید محمودی محدود می‌شود. محمودیه در منطقه ۶ تهران قرار دارد و جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند.

محمودیه یک منطقه مسکونی معروف در تهران است و برای موقعیت جغرافیایی و امکانات مدرنش، به عنوان یک محله پرطرفدار برای سکونت انتخاب شده است. این منطقه در طول زمان تغییرات و تحولات زیادی را تجربه کرده است. سمساری در محمودیه نیز در همین ناحیه است.

از جمله امکانات و جاذبه‌های محمودیه می‌توان به پارک ملت، پارک قلهک، پارک نشاط، پارک چیتگر، پارک راه آهن و باغ ملت اشاره کرد. این فضاهای سبز امکاناتی مانند پارک‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، بازی‌های کودکان و آلاچیق‌ها را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم کرده‌اند.

هم اکنون با سمساری محمودیه در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس