سمساری در لاله زار

پست-ویژه-تصویر

سمساری در لاله زار

خریدار تضمینی وسایل منزل در لاله زار با بهترین قیمت  و تضمین شده 100% هم اکنون با ما در تماس باشید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

100 درصد تضمین خرید کالا از شما در تمام مناطق لاله زار

خدمات سمساری لاله زار چیست؟

خدمات سمساری در لاله زار به همه کارهایی می گویند که در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره املاک و مستغلات انجام می‌ شود. سمساری در واقع به عنوان یک واسط بین فروشنده و خریدار در این زمینه  فعالیت می‌کند و به صورت حرفه‌ای از طریق اطلاعاتی که در اختیار دارد به مشتریان کمک می‌کند تا ملک مورد نظر خود را پیدا کنند یا کالا خود را به فروش برسانند.

سمساری در لاله زار اماده ارایه خدمت به همشهریان گرامی در تهران

سمساری در لاله زار

سمساری در خیابان لاله زار

  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی دست دوم در لاله زار
  • خریدار انواع لواز برقی خانگی در لاله زار
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم در لاله زار
  • خریدار انواع مبل و تلویزیون در لاله زار
  • خریدار انواع اجاق گاز و لباسشویی
  • خریدار خرده لوازم انباری و….

 

شماره تماس سمساری در خیابان لاله زار

معرفی خیابان لاله زار

خیابان لاله زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران می باشد که در گذشته به عنوان یکی از راسته‌های پر رفت و آمد تهران مشهور بود. این خیابان میزبان مراکز فرهنگی و هنری همچون سینما و تئاتر بوده و بسیاری از آن به عنوان یکی از پرخاطره‌ترین خیابان‌های تهران قدیم یاد ‌می‌کنند. اکنون این خیابان به بورس لوازم الکتریکی تبدیل شده است و اصلا حال و روز خوشی ندارد و بافت تاریخی آن در حال نابودی می باشد. گراند هتل معروف، تبدیل به انباری متروکه شده که اجازه ورود به آن داده نمی‌شود و سینماها و بافت تاریخی آن یکی پس از دیگری و به رغم وعده‌هایی که برای بازسازی آن داده می‌شود، در حال تخریب است. جهت د دریافت مشاوره با سمساری در لاله زار تهران در ارتباط باشید.

سمساری در خیابان لاله زار تهران

آیا با خود فکر کرده اید که چه نوع کالاهایی را می توانید از یک سمساری در لاله زارپیدا کنید و یا بخرید؟ اگر به شما بگویم می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در یک سمساری در لاله زار  پیدا کنید اغراق نکرده‌ام. توجه داشته باشید که پس از آشنایی با سمساری می توانید این گونه از لوازم منزل را به آسانی تهیه کنید:

  • میز
  • مبل
  • فرش
  • گاز
  • موکت
  • یخچال
  • لوازم دکوری
  • تابلوهای نفیس
  • لوازم آشپزخانه
  • ماشین لباسشویی
  • لیوان‌ها و فنجان‌های آنتیک
  • و هر چیز دیگری به که ذهنتان بیاید

کالاهایی که دکوری می باشند از جایگاه ویژه ‌ای در این کار برخوردار هستند. حتی می‌توان گفت که این نوع کالاها برای بسیاری از افراد شگفت ‌انگیز بوده و بسیاری از افراد برای این که دکوراسیون منزل خود را یکپارچه و زیبا کنند، به طور مستقیم ابتدا به سمسار‌ی ها مراجعه می‌کنند. زیباترین نوع فنجان ‌ها، تابلو ها و قندان ‌ها و اشیا دیگر را می‌توان در یک سمساری پیدا کرد، حتی مواردی که در هیچ مغازه ‌ای پیدا نمی‌شود. مبل ‌های سلطنتی یادگار دوران گذشته که از چوب‌ گردو ساخته شده اند، بسیار عالی هستند و در هیچ جا همچین جنس های با کیفیتی را پیدا نخواهید کرد.

سمساری خریدار لوازم خانگی در حکیمیه

سمساری تهران خریدار انواع گاز های کارکرده و دست دوم در خیابان لاله زار تهران

شما پس از آشنایی با سمساری می توانید، تابلو هایی را پیدا کنید که موجب شگفتی شود. تابلو های نقاشی که بسیار نادر و حتی در برخی موارد جنس‌های اصلی که در جای دیگر شاید ندیده‌ باشید. البته این موارد مربوط به سمساری هایی است که در کار عتیقه و جنس‌ های کمیاب و نادر نیز هستند. این تابلو ها با قیمت ‌های بالا به فروش می‌رسند و خریدار اصولا از اصل بودن آن‌ها با خبر است. پس واقعا می‌توان گفت هر آنچه که می‌خواهید را می توانید پیدا کنید.

با سمساری صابری در خیابان لاله زار در تماس باشید.

خریدار لوازم خانگی دست دوم در لاله زار تهران – سمساری لاله زار

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در لاله زار

اصلی‌ترین مشکل کولر آبی این است که به‌صورت مستقیم در معرض ذرات گردوغبار و آلودگی هوا قرار دارد و می‌تواند به آسانی ذرات گردوغبار و آلودگی و ویروس‌ها را وارد محیط خانه می کنند. برای نمونه بسیاری از استفاده‌کنندگان از کولر آبی در فصل تابستان دچار گلودرد و سرفه و آبریزش بینی و انواع حساسیت‌ها می‌شوند.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در لاله زار خریدار کولر های شما می باشد.

خریدار لوازم خانگی دست دوم در لاله زار

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در خیابان لاله زار

چرا که قرار دارن ماشین لباسشویی در حمام، موجب  تولید و تکثیر هر چه سریع تر میکروب‌ و باکتری‌ها می‌شود. آلودگی بوجود‌آمده به لباس‌ها، پرده و لوازمی مانند لیف و…در حمام نفوذ کرده و در نتیجه، خیلی آسان انسان، را به آلرژی، آسم و بیماری‌های پوستی مبتلا می‌‌کنند.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در خیابان لاله زار.

خریدار لوازم خانگی دست دوم در لاله زار

ما همیشه همراه شما عزیزان در تمام مناطق تهران هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس