سمساری در خیابان خیام تهران | سمساری میدان محمدیه

پست-ویژه-تصویر

سمساری در خیابان خیام تهران | سمساری میدان محمدیه

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در خیابان خیام تهران

  • خریدار انواع یخچال فریزر
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی
  • خریدار انواع جاروبرقی
  • خریدار انواع فرش های ماشینی و دستبافت
  • خریدار کلیه لوازم خانگی

معرفی خیابان خیام در تهران

  • خیابان شمالی-جنوبی در محدوده جنوب شهر تهران
  • طول خیابان: ۳/۱ کیلومتر
  • منطقه ۱۲ شهرداری تهران
  • محدوده طرح ترافیک، یک طرفه به‌سمت شمال
  • تاریخی، تجاری، فرهنگی و مناسب برای پیاده روی

خیابان خیام نیز از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تهران می باشد که در نزدیکی جنوب تهران قرار دارد. قدمت خیابان خیام به دوره حکومت قاجاریان در ایران می‌رسد. در زمان پادشاهی قاجاریان این خیابان با نام‌های «جلیل الملک»، «جلیلی» یا «جلیل آباد» شناخته می‌شد. در زمان پادشاهی رضا شاه در دوره نخست پهلوی، نام بسیاری از خیابان‌های تهران را به نام عارفان، شاعران و ادیبان ایرانی تغییر دادند و این خیابان را نیز به نام حکیم برجسته ایرانی، عمر خیام نیشابوری، نام‌گذاری کردند.

خیابان خیام در طول مسیر خود با بسیاری از خیابان‌های مهم مانند خیابان‌های مولوی، پانزده خرداد، صور اسرافیل و امام خمینی تقاطع دارد. انتهای شمالی خیابان خیام به خیابان امام خمینی و جنوب آن به خیابان شوش می‌رسد. تقاطع خیابان‌های خیام و پانزده خرداد در «چهارراه گلوبندک» و تقاطع خیابان‌های خیام با مولوی در «میدان محمدیه» (یا میدان اعدام) است. از مهم‌ترین محله‌های اطراف خیابان خیام نیز می‌توان به مناطق ارگ تهران، سنگلج، بازار تهران، مولوی و خانی آباد، اشاره کرد.

خیابان خیام به‌سمت شمال یک طرفه می باشد و در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. بنابراین برای تردد در این خیابان در روزهای هفته می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. خطوط اتوبوسرانی در دو سوی خیابان تردد دارند و تاکسی‌ها دسترسی مناسبی به این خیابان می‌دهند. ایستگاه‌های متروی امام خمینی، پانزده خرداد، خیام، مولوی و شوش از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به خیابان خیام هستند.

پارک شهر در قسمت شمالی این خیابان و نرسیده به خیابان امام خمینی از بهترین نقاط تفریحی واقع در خیابان خیام است. در این پارک می‌توانید ضمن بهره‌مندی از فضای سبز، به تماشای موزه صلح، آکواریوم پارک شهر و سایت پرنده نگری نیز بروید. کاخ گلستان در نزدیکی خیابان خیام نیز از جاذبه‌های تاریخی منحصربه‌فرد این منطقه به حساب می‌آید. قدمت این کاخ به دوره قاجار می‌رسد و عمارت‌های زیبایی را در خود جای داده است. برای تماشای این کاخ می‌توانید به میدان ارگ بروید که فاصله کوتاهی تا خیابان خیام دارد. در خیابان خیام علاوه بر بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی، می‌توانید زمانی را به تماشای نمایش تئاتر در یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تهران اختصاص دهید.

تماشاخانه سنگلج در ضلع جنوبی پارک شهر، در خیابان بهشت قرار دارد و در طول بیش از چهل سال فعالیت خود، نمایش‌های اصیل ایرانی را به نمایش درآورده است. اگر به هنر نمایش علاقه دارید، می‌توانید لذت پیاده روی در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران را با تماشای نمایشی زیبا در این تماشاخانه کامل کنید.

سمساری در خیابان خیام تهران  سمساری میدان محمدیه

برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در خیابان خیام تماس بگیرید.

کارشناسان سمساری در میدان محمدیه تهران یا صابری همراه شما هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس