خریدار لوازم خانگی دست دوم در شهرک غرب تهران

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در شهرک غرب تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در شهرک غرب تهران

شماره تماس سمساری در شهرک غرب صابری:09122981306

خدمات سمساری در شهرک غرب

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در شهرک غرب
  • خریدار انواع فرش دست دوم در شهرک غرب
  • خریدا انواع مبل دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در شهرک غرب

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در شهرک غرب در تماس باشید.

خرید لوازم خانگی دست دوم در شهرک غرب

امروزه بسیاری از مردم به علل مختلف از جمله تغییر دکوراسیون خانه یا ایراد پیدا کردن لوازم خانگی تمایل به فروش این لوازم دارند. بسیاری از این لوازم لوکس هستند و یا لوازمی هستند که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

اکنون سمساری صابری شرایطی را فراهم کرده که لوازم خانگی دست دوم شما را در محله خودتان خریداری می کند. این امکان از نظر زمانی و هزینه ای صرفه زیادی برای فروشنده دارد.

سمساری صابری لوازم خانگی دست دوم شما را با قیمت مناسب در محله خودتان خریداری می کند تا خیالی آسوده را برای شما عزیزان فراهم آورد.

فروش فرش دست بافت کار کرده در شهرک غرب

سالیان زیادی است که فرش دست بافت در کشور ایران بسیار مورد علاقه مردم بوده است. علت این امر را میتوان نقش ونگار فرش های دست بافت و همچنین کیفیت این فرش ها دانست.

این فرش ها هنر دست نقاط مختلف از کشور ایران می باشد که هنرنمایی ایران و ایرانی می باشد. فرش های دست بافت جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان دارد. بسیاری علاقه دارند که در دکور خانه های خود از این هنر زیبا استفاده کنند. و به تنوع آن اهمیت ویژه ای میدهند اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت بالای این فرش ها می باشد که شاید برای همه امکان تعویض زود به هنگام فرش وجود نداشته باشد.

اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه به تعویض  فرش دست بافت خود دارید می توانید این فرش ها را به صورت کار کرده و تمیز از سمساری صابری در شهرک غرب با قیمت مناسب تهیه فرمایید تا زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

فروش فرش ماشینی دست دوم در شهرک غرب

فرش ماشینی از جمله فرش هایی است که در تمامی خانه های ایرانی مورد استفاده است. فرش ماشینی به علت هزینه ی به صرفه ای که برای خرید نیاز دارد طرفدار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای تهیه فرش های ماشینی به سمساری مراجعه می کنند زیرا به دلایل مختلف نیازی به خرید فرش نو ندارند و این مساله در صرفه جویی هزینه ای نیز دخیل می باشد. شما نیز اگر به فرش ماشینی دست دوم نیاز دارید سمساری سمسارچی فرش های ماشینی دست دوم را با قیمت مناسب در خیابان معلم به فروش می رساند.

فروش فرش ماشینی دست دوم در شهرک غرب

شماره تماس سمساری در شهرک غرب– آدرس سمساری در شهرک غرب

معرفی خیابان شهرک غرب تهران

شهرک غرب یکی از مناطق شهر تهران می باشد که در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های بزرگراه هاي شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است. در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا و مسیحی‌نشین خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رؤیای ساخت تهرانی مدرن، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت که بعد از پیروزی انقلاب به افتخار بیت‌المقدس، شهرک قدس نامیده شد. مهندسان آمریکایی به‌روزترین خانه‌های ویلایی را در این منطقه طراحی کردند که هنوز هم از نمونه‌های ارزنده معماری در تهران شناخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس