سمساری در رسالت تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در رسالت تهران

خریدار لوازم منزل با بیشترین قیمت و در سریع ترین زمان در سالت. هم اکنون با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در رسالت تهران

خدمات سمساری در میدان رسالت

خریدار انواع لوازم خانگی در رسالت تهران شامل:

  • یخچال و کولر گازی
  • اجاق گاز و جاروبرقی
  • ماکروفر
  • مبل
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در رسالت تهران
  • و….

آدرس و شماره سمساری در رسالت تهران

سمساری در خیابان رسالت تهران خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری با ما در تماس باشید. سمساری صابری خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در میدان رسالت تهران بزرگ. با ما تماس بگیرید.

سمساری در رسالت تهران

خریدار لوازم منزل در رسالت با بیشترین قیمت

آیا شما لوازم منزلی دارید که می‌ خواهید بفروشید!!؟ آیا در پی یک سمسار خریدار با بیشترین قیمت هستید؟

ما در رسالت آماده‌ ایم تا به شما کمک کنیم. با تخصص و تجربه در این زمینه ما به دنبال خرید لوازم منزل از شما می باشیم. از جمله وسایلی که ما از شما می خریم:

  • مبلمان
  • الکترونیک‌ ها و لوازم خانگی
  • لوازم آشپزخانه
  • لوازم وسایل تفریحی
  • وسایل دکوری و تزیینی
  • و خیلی از موارد دیگر…
بیشتر بخوانید:  سمساری در بلوار ارتش | خریدار لوازم منزل بلوار ارتش

ما در سمساری در رسالت تهران به شما بیشترین قیمت ممکن را پرداخت خواهیم کرد و معامله را به سادگی و بدون دردسر برای شما انجام می دهیم. هم اکنون با ما تماس بگیرید و با ما هماهنگ کنید تا ما به شما کمک نماییم تا لوازم منزل خود را با قیمت مناسب بفروشید.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری خیابان رسالت تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید .

سمساری در رسالت بصورت 24 ساعته همراه شماست!!

شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

سمساری در رسالت تهران

معرفی خیابان رسالت تهران

خیابان رسالت، یکی از معروف‌ترین و پرترددترین خیابان‌های تهران، پایتخت ایران، است. این خیابان در منطقه ۱۴ تهران قرار دارد و یکی از محورهای اصلی شرق به غرب شهر است.

بیشتر بخوانید:  سمساری در نازی آباد

سمساری در رسالت نیز در همان منطقه است.

خیابان رسالت با طولی حدود ۱۰ کیلومتر، از میدان آرژانتین تهران در شرق تا میدان شهدای آزادی در غرب امتداد می‌یابد. این خیابان به صورت دو طرفه با چهار خط راه بزرگ و جداگانه برای ترافیک در هر دو جهت احداث شده است و تردد روزانه زیادی را از خود به خانه می‌برد.

خیابان رسالت به عنوان یکی از مراکز تجاری و خدماتی تهران شناخته می‌شود، با وجود وجود مغازه‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و بقیه مراکز خدماتی در امتداد آن. همچنین، این خیابان به عنوان یک محور مهم حمل‌ونقل عمومی در تهران شناخته می‌شود و میزبان ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و متروی شهید باکری و میدان توحید است.

همچنین، خیابان رسالت به عنوان یک محله مسکونی نیز شناخته می‌شود، با وجود وجود مجتمع‌های مسکونی، واحدهای مسکونی و محله‌های مسکونی اطراف آن. اطلاعات بیشتر را از سمساری در خیابان رسالت تهران بپرسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس