خریدار چرخ خیاطی خانگی در تهران

فهرست محتوا

سمساری صابری بهترین سمساری خریدار انواع چرخ خیاطی در تهران می باشد. خریدار بار بیشترین قیمت و تضمیت 100%

در سال 1790، مردی انگلیسی به نام توماس سنت اولین چرخ خیاطی را طراحی کرد. البته شواهدی در دست نیست که توماس چرخ را ساخته باشد، اما آن را به گونه‌ای طراحی و توصیف کرده بود که نشان می داد این چرخ با میل لنگ دستی کار می کند و برای دوخت چرم و پارچه های برزنتی مناسب است. در سال 1874 شخصی به نام ویلیام نیوتن ویلسون بر اساس طرح توماس سنت یک ماکت از چرخ خیاطی تهیه کرد و ثابت کرد که این چرخ واقعا کار می کند.

البته تا قبل از سال 1874 چندین نفر دیگر نمونه های مختلفی از چرخ خیاطی را طراحی کردند که موفق نبودند. در سال 1830 اولین نمونه واقعی چرخ خیاطی که واقعا کار می کرد توسط آقای تیمونیه ساخته شد. این خیاط فرانسوی چرخی اختراع کرد که با استفاده از یک قلاب و تکه ای نخ، کوک زنجیره ای ایجاد می کرد.

خریدار چرخ خیاطی و خانگی در تهران

خریدار انواع چرخ خیاطی خانگی در تهران

چرخ خیاطی خانگی تنها به همین نمونه های چرخ خیاطی ساده دستی یا چرخ خیاطی برقی که می شناسیم محدود نمی شود. انواع مختلفی از چرخ خیاطی ساده و پیشرفته مانند چرخ خیاطی کامپیوتری، چرخ خیاطی مکانیکی، چرخ خیاطی دستی، چرخ خیاطی گلدوزی و غیره در بازار یافت می شود؛ که هرکدام کاربرد مخصوص خود را دارند. ممکن است با یکی از این چرخ های خیاطی کارتان راه بیفتد یا حتی لازم باشد دو یا سه مورد از این چرخ ها را در خانه داشته باشید.

سمساری صابری بهترین سمساری خریدار انواع چرخ خیاطی در تهران می باشد. خریدار بار بیشترین قیمت و تضمیت 100%

خریدار چرخ خیاطی دستی در تهران

این نوع چرخ خیاطی را همه ما دیده ایم. یک چرخ خیاطی ساده که از چند چرخ دنده و یک تسمه تشکیل شده است و با چرخاندن یک دستگیره حرکت می کند. خیاطی با این نوع چرخ کمی سخت است زیرا لازم است همیشه یک دست شما برای چرخاندن دستگیره چرخ استفاده شود. در نتیجه کنترل پارچه با یک دست برایتان سخت می شود.

خریدار چرخ خیاطی خانگی

خریدار چرخ خیاطی مکانیکی در تهران

پس از چرخ خیاطی دستی، چرخ خیاطی مکانیکی ساده ترین نوع چرخ خیاطی است. این چرخ دارای اهرم ها و دستگیره های مختلفی برای تغییر تنظیمات دوخت مانند طول، عرض و نوع کوک است. چرخ خیاطی مکانیکی برای کار کردن به برق نیاز دارد، اما چرخ خیاطی برقی محسوب نمی شود زیرا فعالیت آن وابسته به چرخ دنده و تسمه است و با موتور برقی کار نمی کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این نوع چرخ، قابلیت دوخت جادکمه توسط آن است.

سمساری صابری بهترین سمساری خریدار انواع چرخ خیاطی در تهران می باشد. خریدار بار بیشترین قیمت و تضمیت 100%

خریدار چرخ خیاطی برقی در تهران

چرخ خیاطی برقی بر خلاف چرخ خیاطی دستی برای کار کردن نیاز به استفاده از دست ندارد و از نیروی الکتریکی برای فعالیت و دوخت استفاده می کند. چرخ های برقی معمولا گزینه های مختلفی برای ترکیب کوک مانند سردوز کردن و ایجاد جادکمه دارند. تنوع نوع دوخت در چرخ های برقی نسبت به چرخ های مکانیکی بیشتر است. چرخ های برقی پیشرفته ممکن است به LCD و حتی صفحه های لمسی هم مجهز باشند.

خریدار چرخ خیاطی گلدوزی در تهران

چرخ خیاطی گلدوزی نوعی چرخ خیاطی برقی است که مخصوص گلدوزی روی پارچه ها ساخته شده است. چرخ خیاطی های گلدوزی پیشرفته دارای طرح های گلدوزی داخلی بوده و توانایی ذخیره طرح های خارجی را توسط پورت USB در حافظه خود دارند. برخی از این چرخ خیاطی ها صرفاً به انجام گلدوزی اختصاص دارند و کار چرخ خیاطی معمولی را انجام نمی دهند. مدل های دیگری از چرخ خیاطی گلدوزی در بازار وجود دارد که کاربردهای مختلفی دارند و علاوه بر گلدوزی برای دوخت های ساده نیز کاربرد دارند.

خریدار چرخ خیاطی کامپیوتری در تهران

چرخ خیاطی کامپیوتری، نوعی چرخ خیاطی برقی با توانایی اضافی در انجام کارهای گلدوزی و تنظیم برنامه ها و عملکردهای مختلف است. این نوع چرخ ها گزینه هایی برای ترکیب بسیاری از انواع کوک برای انجام کارهای گلدوزی به ما ارائه می دهند. از مهم ترین ویژگی های چرخ خیاطی کامپیوتری می توان به قابلیت دوخت چندین نوع جادکمه مختلف به صورت همزمان، دوخت طراح های پیچیده گلدوزی، نخ کردن اتوماتیک سوزن، صفحه نمایش LCD و قابلیت کنترل سرعت اشاره کرد.

سمساری صابری بهترین سمساری خریدار انواع چرخ خیاطی در تهران می باشد. خریدار بار بیشترین قیمت و تضمیت 100%

خریدار چرخ خیاطی سردوز در تهران

چرخ خیاطی سردوز، یک چرخ چندمنظوره است که معمولا برای سردوز کردن لبه های پارچه و جلوگیری از نخ کش شدن آن، برای افزایش دوام دوخت درزها و لبه دوزی استفاده می شود. دستگاه سردوز یکی از بهترین چرخ ها برای دوخت پارچه های کشی و بافتنی است.

برخی از مدل های چرخ سردوز علاوه بر سردوز کردن پارچه یک ردیف دوخت ساده هم در کنار آن انجام می دهند؛ که زحمت شما را برای دوخت لباس کم می کند. در برخی مدل ها نیز علاوه بر دوخت، برش هم انجام می شود و لبه های اضافی پارچه در حین دوخت برش داده می شوند.

مطالب بیشتر:

سمساری صابری بهترین سمساری خریدار انواع چرخ خیاطی در تهران می باشد. خریدار بار بیشترین قیمت و تضمیت 100%

تماس