سمساری در قیطریه تهران ☎️09122981306

پست-ویژه-تصویر

سمساری در قیطریه تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری آنلاین در قیطریه

  • سمساری آنلاین خریدار انواع یخچال و کولر گازی در قیطریه
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در قیطریه
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در قیطریه
  • سمساری خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی

فروش لوازم دست دوم خانگی قیطریه

شما این امکان را دارید که برای فروش لوازم دست دوم خانگی در قیطریه به سمساری در تهران مراجعه نمایید. ما در سمساری در قیطریه JUNK SHOP منتظر شما هستیم. الان می توانید به یکی از شماره های ما زنگ بزنید.

 

شماره تماس سمساری در قیطریه تهران

معرفی منطقه قیطریه تهران

قیطریه از مهمترین نواحی شمالی و برجسته شهر تهران میباشد. این منطقه در شمال شهر و در محدوده پایین تر از شمال شرقی و شرقی شهر جای دارد و از شمال به شهرک غرب، از شرق به بلوار میرداماد، از جنوب به شهرک شهید بهشتی و از غرب به خیابان شیخ بهایی محدود شده است.

قیطریه از گذشته به جهت آب و هوای خوب و منظره زیبای طبیعی خود، جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم تهران داشته است. در سال‌های گذشته هم به جهت موقعیت بسیار مطلوبش در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تجاری و مراکز آموزشی قیطریه به عنوان یکی از مناطق مرغوب و پرطرفدار برای زندگی در تهران شناخته شده است.

در قیطریه، بسیاری از مراکز تجاری کمپانی ها و دفاتر زیادی قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سینما و تئاتر پالادیوم، مراکز خرید پالادیوم تجاریا فرشته و موسسات آموزشی نظیر دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی اشاره نمود.

سمساری قیطریه نیز اینجا قرار دارد

قیطریه همچنین دارای پارک‌های زیبایی مانند پارک قیطریه و پارک سعدآباد است که جایگاه خوبی برای تفریح و سرگرمی مردم این ناحیه دارند . از مهمترین جاذبه‌های قیطریه می‌توان به کلیسای کلدونی، تالار ورزشی قیطریه و کلوپ‌های ورزشی معروف مثل بدن‌سازی برج و مجتمع ورزشی برج اشاره داشت.

سمساری در اشرفی اصفهانی

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در سمساری قیطریه

تفاوت های هزینه ای برای کولرهای آبی، معمولا تنها هزینه‌ی مورد احتیاج، هزینه‌ی تمیز کردن یا تعویض پوشال و دریچه‌ها می باشد.در صورتی که کولر گازی، چون در کلیه فصول سال قابل استفاده است، هزینه‌ی بیشتری برای نگهداری احتیاج دارد. خریدار کولر آبی و گازی دست دوم آماده خرید کولر های شما در تهران است.

هم اکنون با سمساری در قیطریه تماس بگیرید

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در سمساری در قیطریه

خانم‌های کدبانو برای حفظ رنگ و رو یا طول عمر روتختی، روبالشی و ملحفه‌ها آنها را با آب سرد و، دورکند ماشین لباسشویی می‌شویند.در صورتیکه این کار یک آب‌تنی لذت‌بخش برای این نوع روکش‌ها به حساب می آید.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در قیطریه.

سمساری در قیطریه بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

شماره سمساری خریدار یخچال در قیطریه

شما می توانید تمامی لوازم دست دوم خود را با قیمتی مناسب به سمساری تهران در قیطریه بفروشید. سمساری در قیطریه همراه شما است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس