سمساری در جنت آباد ☎️09122981306

پست-ویژه-تصویر

سمساری در جنت آباد تهران

خریدار وسایل منزل و اداره با بیشترین قیمت و تضمین 100% توسط سمساری در جنت آباد تهران همچنین برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خریدار لوازم خانگی دست دوم در جنت آباد – شماره تماس سمساری در جنت آباد

خدمات سمساری در جنت آباد

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در جنت آباد
  • خریدار انواع مبل دست دوم در جنت آباد
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در جنت آباد
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در جنت آباد
  • خریدار خرده لوازم انباری در جنت آباد

سمساری در جنت آباد ☎️09122981306

منظور از سمساری در جنت آباد کیست؟

  • سمسار یعنی شغل همه‌فن‌حریف‌ها
  • سمسار فردی است که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود.
  • سمساران همیشه با تمامی لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس می‌پردازد.

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها متفاوت است. برای مثال «پاون شاپ» نوعی از سمساری در بعضی کشورهای عمدتا غربی می باشد که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار فرد قرار می دهند.
در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

سمساری در جنت آباد

سمساری در جنت آباد تهران

سمساری در جنت آباد خریدار انواع لوازم خانگی از جمله:

یخچال

لباسشویی

جاروبرقی

مبل

فرش دستباف و ماشینی و…

 

شماره تماس سمساری در جنت آباد

سمساری تهران خریدار انواع لباس شویی کارکرده در جنت آباد تهران

اگر می خواهید ماشین لباسشویی خود را در جنت آباد تهران بفروشید همین الان دست به کار شده و با ما در تماس باشید. ما بهترین خریدار ماشین لباسشویی شما با قیمتی نازل هستیم.

آدرس و شماره سمساری در جنت آباد

سمساری در جنت آباد خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری با ما در تماس باشید. سمساری صابری خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تمامی مناطق تهران بزرگ. تماس بگیرید…

تاریخچه جنت آباد تهران

داستان شکل‌گیری جنت آباد هم مانند محله‌های اطرافش، حکایت غم‌انگیز و ناگزیر تبدیل باغ به برجه! پرنده به پرده، رود به دود و… سال‌های دور، رودخونه‌های کن و سولقان و چشمه‌های باغ فیض، پرواز شاهین‌ها و درخت‌های گیلاس و انار بهشت کوچیکی رو در شمال غرب تهران دست و پا کرده بودن.

شماره تماس سمساری در جنت آباد – خریدار لوازم خانگی در جنت آباد

از این رو سمساری در جنت آباد از ابتدا در این منطقه وجود داشت.

تهران که بزرگ شد، منطقه ای ایجاد شد که اسم محله‌ی تازه ساخته شده رو به یاد اون هوای بهشتی گذاشتن جنت آباد! جنتی که از بهشت میاد! در اوایل احداث جنت آباد، خرید یا اجاره‌ی خانه در جنت آباد نیاز به بودجه‌ی کمی داشت. به همین دلیل تعداد زیادی از اهالی شهرهای دیگه که به تهران کوچ می‌کردن، به جنت آباد می رفتند.

بعد از انقلاب بخشی از زمین‌های موجود در جنت آباد به کارمندان نهادهای مختلف اختصاص داده شد، ضمن اینکه عزیزان زرتشی هم در این محله ساکن بودن و هستن! جنت آباد به چندین دانشگاه نزدیکه، به خاطر همین تعدادی از اهالی محله جنت آباد رو هم دانشجویان تشکیل میدن. با گسترش ساخت بزرگراه توی پایتخت، جنت آباد دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر پیدا کرد و حالا قیمت خرید خانه در جنت آباد روز به روز در حال افزایشه.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری جنت آباد تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری جنت آباد اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود. از این رو سمساری در جنت آباد می توانبد به شما کمک کند.

پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

سمساری در جنت آباد

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در جنت آباد تهران مراجعه نمایید.

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در جنت آباد

مدل گازی کولر با اختلاف زمانی نسبتا کمی پس از کولر آبی ساخته شد و به بازار معرفی شد.کولر گازی، با گرفتن هوای گرم، آن را از درون اتاق بیرون می‌کند و در واقع چرخه‌ی هوای داخل فضا را معکوس می‌کند تا هوا خنک‌تر شود. خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در تهران خریدار کولر های کارکرده شما است.

شماره تماس سمساری در جنت آباد – خریدار لوازم خانگی در جنت آباد

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در جنت آباد

اگر ماشین لباسشویی در هر خانه ای خراب شود کار بسیار دشواری را برای شستن لباس ها پیش رو دارید.برای فروش ماشین لباسشویی کارکرده خود نگران نباشید چون به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در جنت آباد.

سمساری در جنت آباد بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

سمساری در جنت آباد

شماره سمساری خریدار یخچال در جنت آباد

اگر قصد فروش یخچال خود را دارید به سمساری تهران در منطقه جنت آباد مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس