سمساری تهران خریدار وسایل منزل و اداره با بیشترین قیمت و تضمینی توسط سمساری در جنت آباد تهران.

  • شماره سمساری در جنت آباد: 09122981306

همچنین شما می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

سمساری در جنت آباد

سمساری جنت آباد چه وسایلی را خریداری می‌ کند؟

ما در سمساری تهران انواع وسایل دست دوم را خریداری می‌ کنیم از جمله:

  • لوازم خانگی دست دوم (یخچال معمولی و ساید، ماشین لباسشویی، مایکروویو و … )
  • مبلمان (مبل، صندلی، میز و غیره)
  • لوازم الکترونیکی (تلویزیون ، لپ‌تاپ، دستگاه‌ های صوتی و تصویری)
  • لوازم آشپزخانه دست دوم (ظروف، وسایل پخت و پز)
  • وسایل دکوری و تزیینی
  • خریدار ظروف مسی و فلزی
  • و سایر وسایل دست دوم خانه شما

سمساری در جنت آباد ☎️09122981306

10 نکته در معامله با سمساری در جنت آباد

1. تحقیق و بررسی سمساری‌ ها در جنت آباد تهران

پیش از انجام دادن معامله خود بهتر است درباره سمساری‌ های مختلف در محله جنت آباد تحقیق کنید. نظرات مشتریان قبلی، قیمت‌ها و کیفیت خدمات را بررسی کنید تا بتوانید بهترین سمساری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  سمساری در احتشامیه تهران

2. ارزیابی دقیق کالاها

در صورتی که تمایل به فروش وسایل دست دوم خود را دارید ابتدا اجناس را به دقت بررسی و ارزیابی کنید. از سالم بودن و کارایی آن‌ ها مطمین بشوید و در صورت امکان نظافت و تعمیرات جزیی را انجام بدهید تا ارزش اجناس افزایش یابد.

3. مذاکره درباره قیمت

در معاملات با سمساری‌ در جنت آباد تهران مذاکره درباره قیمت امری معمول میباشد. پس آماده باشید تا درباره قیمت‌ های پیشنهادی گفتگو بیشتری کنید و بهترین قیمت ممکن را بدست آورید.

4. تهیه مستندات و ضمانت‌

در صورت خرید کالا از سمساری جنت آباد حتما از فروشنده بخواهید تا رسید خرید و اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار دهد. این کار در صورت بروز هرگونه مشکل بشما کمک می‌ کند تا به راحتی با فروشنده تماس بگیرید.

سمساری در جنت آباد

5. تست و بررسی لوازم دست دوم

پیش از نهایی کردن خرید خود حتما لوازم را تست و بررسی کنید. از سالم بودن و عملکرد صحیحشان مطمئن بشوید. در صورت امکان از فروشنده سمسار بخواهید تا ضمانت کوتاه‌ مدتی برای جنس بشما ارائه بدهد.

6. شرایط حمل و نقل

در صورت خرید لوازم بزرگ و جاگیر از سمساری در جنت آباد درباره شرایط حمل و نقل و هزینه‌ های مرتبط پرس‌ و جو کنید. برخی سمساری‌ها خدمات حمل و نقل رایگان یا با هزینه مناسب ارائه میدهند.

7. اعتمادسازی

تلاش نمایید با سمساری‌ هایی که دارای سابقه و اعتبار خوبی هستند معامله کنید. اعتمادسازی در این گونه معاملات بسیار مهم است و میتواند به کاهش ریسک‌ های احتمالی کمک نماید.

بیشتر بخوانید:  سمساری در شهران

8. مقایسه قیمت‌ها

پیش از تصمیم‌ گیری در مرحله نهایی قیمت اجناس مشابه را در چندین سمساری در جنت آباد تهران مقایسه کنید. این کار به شما کمک میکند تا بهترین معامله را انجام بدهید.

9. استفاده از قرارداد

در صورت انجام معامله‌ های بزرگ و با ارزش بهتر است قرار دادی تنظیم و امضا کنید. این قرارداد شامل جزئیات معامله، قیمت شرایط پرداخت و تحویل کالا باشد.

10. رعایت اصول بهداشتی

بدلیل دست دوم بودن لوازم بخصوص لوازم خانگی و مبلمان، رعایت اصول بهداشتی و تمیز کردن کامل آن‌ها قبل از استفاده ضروری میباشد.

سمساری منصف در جنت آباد تهران

در صورتی که ما بدنبال فروش یا خرید وسایل دست دوم در جنت آباد تهران هستید یافتن یک سمساری منصف و معتبر می‌ تواند خیال شما را بسیار راحت‌ کند.

یک سمساری منصف در جنت آباد قیمت‌ های عادلانه و رقابتی برای لوازم دست دوم ارایه میدهد. آن‌ ها برای خرید وسایل دست دوم شما قیمت‌ های منصفانه و برای فروش کالا ها قیمت‌ هایی منطقی و قابل قبول مشخص می کنند.

شماره تماس سمساری در جنت آباد

منظور از سمساری کیست؟

  • سمسار یعنی شغل همه‌ فن‌حریف‌ ها
  • سمسار به فردی گفته می شود که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌ شود.
  • در واقع سمساران همیشه با تمامی لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌ شناسند و بخوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس میپردازد.

البته این را هم بگوییم که نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها متفاوت است. برای مثال پاون شاپ نوعی از سمساری در بعضی کشور های عمدتا غربی می باشد که در قبال دریافت کالا بصورت امانت پول نقد بعنوان وام مدت دار در اختیار فرد قرار می دهند.
در خرید و فروش کالا دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

بیشتر بخوانید:  سمساری در قیطریه تهران ☎️09122981306

سمساری تهران خریدار انواع لباس شویی کارکرده در جنت آباد تهران

اگر می خواهید ماشین لباسشویی خود را در جنت آباد تهران بفروشید همین الان دست به کار شده و با ما در تماس باشید. ما بهترین خریدار ماشین لباسشویی شما با قیمتی نازل هستیم.

آدرس و شماره سمساری در جنت آباد

سمساری در جنت آباد خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری با ما در تماس باشید. سمساری صابری خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تمامی مناطق تهران بزرگ. تماس بگیرید.

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در جنت آباد

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در جنت آباد تهران مراجعه نمایید.

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در جنت آباد

مدل گازی کولر با اختلاف زمانی نسبتا کمی پس از کولر آبی ساخته شد و به بازار معرفی شد.کولر گازی، با گرفتن هوای گرم، آن را از درون اتاق بیرون می‌کند و در واقع چرخه‌ی هوای داخل فضا را معکوس می‌کند تا هوا خنک‌تر شود. خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در تهران خریدار کولر های کارکرده شما است.

خریدار ماشین لباسشویی در سمساری جنت آباد

اگر ماشین لباسشویی در هر خانه ای خراب شود کار بسیار دشواری را برای شستن لباس ها پیش رو دارید.برای فروش ماشین لباسشویی کارکرده خود نگران نباشید چون به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در جنت آباد.

سمساری در جنت آباد بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

اگر قصد فروش یخچال خود را دارید به سمساری تهران در منطقه جنت آباد مراجعه کنید.

تاریخچه جنت آباد تهران

داستان شکل‌گیری جنت آباد هم مانند محله‌های اطرافش، حکایت غم‌انگیز و ناگزیر تبدیل باغ به برجه! پرنده به پرده، رود به دود و… سال‌های دور، رودخونه‌های کن و سولقان و چشمه‌های باغ فیض، پرواز شاهین‌ها و درخت‌های گیلاس و انار بهشت کوچیکی رو در شمال غرب تهران دست و پا کرده بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *