سمساری در اندرزگو

پست-ویژه-تصویر

سمساری در اندرزگو

شماره تماس سمساری در اندرزگو

سمساری در اندرزگو تهران – شماره تماس سمساری در اندرزگو – خریدار لوازم خانگی دست دوم در اندرزگو تهران بالاترین قیمت

بهترین خریدار لوازم خانگی با قیمت عالی – تضمین 100% در تمام نواحی تهران

آدرس و شماره تماس سمساری در اندرزگو:

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در اندرزگو تهران

در صورتی که تمایل به فروش لوازم منزل را دارید و نیاز به مشاوره دارید کارشناسان ما 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

سمساری در اندرزگو تهران در اندرزگو با تیمی حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل شما را در محل خریداری میکند . به این نکته دقت کنید بازدید از وسایل های شما به صورت رایگان انجام میشود.

آدرس و شماره سمساری در اندرزگو

سمساری تهران به عنوان بزرگ ترین سمساری آنلاین کشور با 3 شعبه فعال وسایل شما را با بالاترین قیمت در محل به صورت تسویه آنی خریداری میکند .

خریدار فرش ماشینی دست دوم و نو در تهران با بالاترین قیمت و نظارت کارشناس در سمساری تهران.

خریدار لوازم خانگی دست دوم در اندرزگو

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در اندرزگو و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. مشاوره رایگان در این زمینه الزامی هست پس سریعا با یکی از شماره های سایت تماس بگیرید.

سمساری در اندرزگو تهران

شماره تماس سمساری در اندرزگو

خدمات سمساری در اندرزگو

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در اندرزگو
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در اندرزگو
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در اندرزگو
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در اندرزگو

سمساری تهران خریدار انواع مبلمان کارکرده در اندرزگو

اگر به دنبال خرید انواع مبلمان دست دوم هستید می توانید هم اکنون با سمساری مبلمان اندرزگو تماس بگیرید و پس از دریافت کمک های لازم خرید خودتان را انجام بدهید.

معرفی اندرزگو

خیابان اندرزگو از خوب ترین خیابان‌های مهم و با تردد بسیار شهر تهران بوده که در محدوده شمال غربی تهران قرار گرفته است. این خیابان از شمال به خیابان دولت از جنوب به خیابان سعدی، از شرق به خیابان فلسطین و از غرب به خیابان دماوند محدود شده است.

خیابان اندرزگو، یکی از مراکز تجاری و خدماتی شهر تهران است. در خیابان اندرزگو می‌توان به برج میلاد مرکز خرید ایران مال سینماهای متروپلیس اندیشه پارس و مرکز همایش‌های بین‌المللی صدف اشاره نمود. همچنان در خیابان اندرزگو می‌توان به برج‌های اداری و تجاری مختلفی از جمله برج اطلس برج گلدیس، برج سنگینار و برج کندو اشاره داشت.

امروزه خیابان اندرزگو دارای امکانات اقامتی خوبی برای بازدیدکنندگان شهر تهران میباشد. در این خیابان می‌توان به هتل‌های زیادی از جمله هتل پارسیان هتل سینا هتل اوین هتل هیلتون و هتل استقلال اشاره نمود.

آدرس و شماره سمساری در اندرزگو – خریدار وسایل منزل در اندرزگو

جدای از امکانات تجاری و اقامتی خیابان اندرزگو دارای تردد بالایی است که سبب شده است این خیابان به یکی از محل‌های پرهیجان و پررونق تهران تبدیل شود. به عنوان یکی از خیابان‌های مهم شهر تهران خیابان اندرزگو همواره پراز جمعیت و شلوغی میباشد.

سمساری در اندرزگو

بهترین سمساری در اندرزگو

شما می توانید کلیه وسایل خانگی کارکرده خود را مناسبترین قیمت و خیالی راحت به فروش برسانید. کافیست با یک تماس با سمساری صابری آنلاین در تماس باشید و افزون بر دریافت مشاوره های لازم اطلاعات ضروری درباره فروش لوازم خانگی در خیابان اندرزگو تهران را کسب نمایید. سمسارچی، سمساری در اندرزگو تهران آماده خدمترسانی به شما همشهریان عزیزان در کلیه نقاط تهران می باشد. زنگ بزنید…

امروزه در کلان شهری مانند تهران اغلب افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری اندرزگو با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم خانه و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. اکنون شعبه‌های ما در محله‌های پاسداران، شریعتی و غرب تهران فعال می باشند.

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در اندرزگو

اگر کولر آبی و گازی شما دچار نقص شده می خواهید آن را عوض کنید می توانید به راحتی آن را به فروش برسانید.خریدار کولر آبی و گازی در تهران خریدار کولر های دست دوم شما است.

سمساری در اندرزگو – خریدار وسایل منزل در اندرزگو

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در اندرزگو

شاید به نظر آید شکل و شمایل ماشین لباسشویی های جدید آنقدر ها هم با قبل فرقی ندارد ولی شرایط فنی و تنظیمات شست وشوی بسیاری از آن ها تغییر نموده است.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در اندرزگو.

شماره تماس سمساری در اندرزگو

سمساری در اندرزگو بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

شماره سمساری خریدار یخچال در اندرزگو

اگر به دنبال فروش یخچال خود هستید می توانید آن را به سمساری تهران در اندرزگو بسپارید. ما بهترین خریدار یخچال شما در محدوده اندرزگو هستیم. تضمین صد در صدی و دارای مجوز کسب و کار

سمساری در اندرزگو – خریدار وسایل منزل در اندرزگو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس