خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران

سمساری صابری با شعب متعدد در سراسر نقاط تهران به عنوان سمساری خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران فعالیت دارد. خرید تضمینی 100% با بیشترین قیمت

آشنایی با کرسی برقی

در گذشته انواع کرسی یا بخاری با استفاده از سوخت های فسیلی مثل نفت یا ذغال و چوب حرارت و گرمای مورد نیاز را تامین می کردند ولی با گذشت زمان مشخص شد که این سوخت های مصرفی مشکلاتی از قبیل احتمال ایجاد حریق، تولید گازهای سمی و خطرناک، هزینه بالا و … را دارند. با پیشرفت های بوجود آمده در زمینه صنعت گرمایشی تولید کنندگان به منظور برطرف کردن مشکلات کرسی و بخاری های قدیمی و ساده اقدام به تولید نمونه های مختلف کرسی یا بخاری برقی کردند. این محصولات جدید با مصرف انرژی کم، تولید حرارت بیشتر و نداشتن خطرات نمونه های قبلی به سرعت توانستند به عنوان جایگزین نمونه های قدیمی شناخته شوند. کرسی برقی نوعی بخاری برقی است که در سایز های کوچک برای زیر کرسی طراحی می شود، امروزه اکثر افراد به جای کرسی ذغالی از این وسیله استفاده می کنند که سهولت استفاده از آن و تنظیم دمای ثابت برای کرسی برقی از مهمترین مزایای این وسیله نسبت به سایر موارد می باشد.

سمساری خریدار کرسی در تهران

اگر در پی سمساری منصف در تهران برای فروش کرسی برقی خود هستید می توانید هم اکنون با یکی از شماره های موجود در وب سایت سمساری صابری در تماس باشید.

نکات خرید کرسی برقی چیست؟

کرسی برقی استاندارد باشد
مهم ترین و اولین نکته ای که باید موقع خرید یک منقل برقی کرسی در نظر داشته باشید، این است که نشان استاندارد داشته باشد. متاسفانه به علت قیمت پایین که کرسی های برقی غیر استاندارد دارند، گاهی مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.

خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران - سمساری خریدار کرسی در تهران

کرسی های استاندارد از سیم و کابل استاندارد ساخته شده اند و همچنین سیم های فضای درونی بخاری باید حتماً نسوز باشند تا در برابر حرارت های بالا به آنها آسیبی نرسد، بنابراین با خرید یک محصول استاندارد خطر آتش سوزی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران – سمساری خریدار کرسی در تهران

چند نفر از اعضای خانواده از کرسی استفاده می کنند
در صورتی که خانواده پرجمعیتی دارید، لازم است تا کرسی بزرگتری را تهیه کنید و برای گرم کردن این کرسی نیز نیاز به هیتر قویتری دارید. بنابراین موقع خرید باید کرسی های برقی با توان بالا را خریداری کنید. به علت اتوماتیک بودن این بخاری ها، انواع آنها با قدرت بالاتر، تفاوت چندانی در مصرف برق شما ندارند.

کم مصرف بودن کرسی برقی
به منظور صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی لازم است تا کرسی های برقی کم مصرفی را تهیه کنید البته از آنجا که توان کرسی هر چه بالاتر باشد گرمای بیشتری هم تولید می کند با این همه باید دقت کنید تا کرسی شما ضمن توان مصرفی کم، گرمای زیادی هم داشته باشد. المنت هایی که در منقل های برقی کم مصرف تعبیه شده اند در ازای مصرف انرژی کمتر و حرارت بیشتری تولید می کنند.

خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران – سمساری خریدار کرسی در تهران

پوشش رنگی کرسی برقی
پوشش رنگی کرسی برقی موجب می شود که رنگ منقل کرسی در دماهای بالا عوض نشود بنابراین لازم است که این نوع منقل ها پوشش رنگ الکترواستاتیکی داشته باشند.

اتوماتیک بودن کرسی برقی
بخاری هایی برای استفاده به منظور گرم کردن فضای زیر کرسی مناسب اند که اتوماتیک باشند یعنی همین که کرسی گرم شد به طور خودکار جریان برق قطع شود. با اتوماتیک بودن این بخاری ها در شب ها زمانی که خواب هستید در صورت سرد یا گرم بودن فضای زیر کرسی دیگر نیازی به بیدار شدن شما جهت خاموش و روشن کردن بخاری زیر کرسی نیست.

خریدار کرسی برقی دست دوم در تهران – سمساری خریدار کرسی در تهران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس