سمساری در کاوسیه تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در کاوسیه تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در کاوسیه تهران

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در کاوسیه تهران
  • خریدار انواع مبل دست دوم در کاوسیه تهران
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در کاوسیه تهران
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در کاوسیه تهران
  • خریدار خرده لوازم انباری در کاوسیه تهران

هم اکنون با سمساری صابری در تماس باشید…

معرفی کاوسیه تهران

خیابان کاوسیه یکی از خیابان‌های مهم و معروف شهر تهران است که در منطقه شمال شهر و در محدوده منطقه ۱۴ قرار دارد. این خیابان در امتداد جنوب به شمال واقع شده و با خیابان‌های مهرآباد، دکتر بهشتی، ولیعصر، وزرا، مدیریت و مطهری ارتباط دارد. سمساری در کاوسیه تهران نیز در همین ناحیه است.

خیابان کاوسیه نام خود را از کاوسیه بانو، مادر شاهنشاهی دوره صفویه به خود اختصاص داده است. در این خیابان مجموعه‌های مختلفی از جمله مراکز خرید، شرکت‌ها و دفاتر تجاری، هتل‌های لوکس، برج‌های اداری و مسکونی، مراکز آموزشی و موسسات فرهنگی و هنری قرار دارد. همچنین با داشتن موقعیت مکانی مطلوب و دسترسی آسان به مراکز مختلف شهر، خیابان کاوسیه از نظر ترافیکی هم بسیار مهم و پر رونق است.

سمساری در کاوسیه تهران

خریدار وسایل دست دوم منزل در سمساری در تجریش

از جمله جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این خیابان می‌توان به ساختمان‌های معروفی همچون برج نگین، برج پارس، برج آزادی، مجتمع تجاری پالادیوم، مجتمع تجاری سعدی، هتل هیلتون، هتل ایران کانتیننتال و موزه ملی ایران اشاره کرد.

در کل، خیابان کاوسیه به دلیل وجود مراکز مختلف اقتصادی، تجاری و گردشگری، از جمله مکان‌های پربازدید در شهر تهران محسوب می‌شود.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در تجریش

چنانچه می‌خواهید ماشین لباسشویی خود را در ساعات حداقل مصرف برق مثل نیمه شب‌ها فعال کنید و یا همزمان با اوقاتی که بیرون از منزل به سر برده یا در حال استراحت هستید شستشوی لباس‌های خود را هم انجام دهید، می‌توانید دکمه مربوط به این برنامه را فعال کنید و زمان شروع و پایان کار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر خود را تنظیم کنید. سمساری خریدار ماشین لباسشویی در کاوسیه می باشد. با سمساری در کاوسیه در تهران در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس