سمساری در زیبادشت تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در زیبادشت تهران

خریدار وسایل منزل با قیمتی بالا توسط سمساری در زیبادشت تهران به همراه مشاوره رایگان قبل از خرید و فروش و پشتیبانی 24 ساعته مشتریان.

زیبادشت یکی از مناطق زیبا و پرطرفدار در تهران میباشد و از این رو نیز محلی خوب برای مشاغل و خدمات مختلف هست. یکی از خدماتی که در زیبادشت می‌توانید بیابید سمساری لوازم خانگی است.

خریدار لوازم منزل در زیبادشت تهران

در سمساری لوازم خانگی زیبادشت تهران شما می‌ توانید به آسانی لوازم خانگی نو و دست دوم را بیابید. فروشندگان محلی با تخصص خود و دانش در زمینه لوازم خانگی، به شما کمک می‌کنند تا ما بین مجموعه‌ ای از لوازم خانگی متنوع مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی ماکروفر و سایر وسایل الکترونیکی انتخاب نمایید.

در سمساری زیبادشت شما می‌ توانید با صاحبان فروشگاه در مورد ویژگی‌ها و وضعیت لوازم خانگی صحبت کنید و مطمین بشوید که انتخابی که دارید با کیفیت و قابل اعتماد است. همچنین اغلب در این سمساری‌ ها می‌توانید قیمت‌ های مناسبی را پیدا کنید و به مذاکره قیمت با فروشنده بپردازید.

سمساری در زیبادشت

پس اگر در پی خریدن یا فروش لوازم خانگی در منطقه زیبادشت هستید سمساری‌های لوازم خانگی در این منطقه گزینه‌ خوبی هستند. امیدوارم که تجربه خوبی در این زمینه داشته باشید و موردی که به دنبال آن هستید را بیابید.

شماره تماس سمساری در زیبادشت

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

بیشتر بخوانید:  سمساری در خیابان شهید همت تهران

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در زیبادشت

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در زیبادشت
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در زیبادشت

سمساری در زیبادشت

محله زیبادشت تهران کجاست؟

محله زیبادشت در کلانشهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۶ تهران جای گرفته است. جهت دسترسی به محله زیبادشت می‌توانید از نقشه‌ های اینترنتی خدمات مکان‌ یابی یا اپلیکیشن‌ های موبایل مربوطه استفاده نمایید تا مسیری دقیق را برای رفتن به این محله پیدا کنید.

هم اکنون با کارشناسان امانت فروشی تهران در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس