سمساری در شهریار

پست-ویژه-تصویر

سمساری در شهریار

بهترین خریدار وسایل منزل در شهریار با بیشترین قیمت و سرعت زیاد. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید و فروش وسایل منزل برخوردار شوید.

خریدار انواع لباسشویی، ظرفشویی، لوازم برقی و گازی و چوبی در شهریار

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در شهریار

خرید لوازم کارکرده در شهریار

یخچال

کولر گازی

فرش دستباف

انواع ماشین لباسشویی

وغیره در امانت فروشی شهریار

خریدار خرده ریز آشپزخانه در تهران

خدمات سمساری در شهریار چیست؟

سمساری یک کار جالب و دوستانه است که توش یک نفر به نام سمسار بعنوان واسطه میان دوستان خریدار و فروشنده در یه صنعت خاص میشه. شهریار هم یه شهر تهرانیه که تو ایرانه. اکنون من میخوام بهت بگم که سمساری در شهریار هم مثل همه جاهای دیگه کار برای خرید و فروش خونه، ماشین لوازم خانگی و همه چیزای دیگه رو به صورت دوستانه و حرفه‌ ای انجام می دهند.

سمساری در شهریار

سمسارا میتونن تو معاملات خرید و فروش خونه اجاره و خرید مغازه و زمین و حتی چیزای دیگه هم کمکت کنن. همچنین توی  خرید و فروش ماشینای جدید و کارکرده و لوازم خانگی و محصولات دیگه هم میتونی از سمسارا بعنوان دوستانه کمک بگیرید. سمسارا در شهریار با داشتن دانش و تجربه در زمینه بازار ملک و معاملات تجاری به دوستان خریدار و فروشنده کمک میکنن تا معاملات راحت و موفقی رو انجام بدن. پس اگر تو شهریاری و تمایل داری یه ملک بخری یا بفروشید حتما به سمسارا سر بزن و ازشون کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:  خریدار انواع ظروف چینی دست دوم در سمساری تهران

معرفی شهریار تهران

شهریار یکی از شهرستانهای مهم در استان تهران میباشد و بعنوان یکی از شهر های مهم و پرجمعیت در این استان شناخته می‌ شود. این شهر در جنوب غربی تهران قرار گرفته است و از شمال به شهریار رود خراز و از شرق به تجریش و شهر قدس از غرب به شهر ری و از جنوب به شهر رباط کریم محدود شده است . با مساحتی حدودا ۵۷۴ کیلومتر مربع شهریار دارای مناظر طبیعی زیبا و هوای مطبوعی است که آنرا به یک مقصد دلباز برای گردشگران تبدیل نموده است.

هم اکنون با سمساری در شهریار در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس