سمساری در حکیمیه تهران ☎️09122981306

پست-ویژه-تصویر

سمساری در حکیمیه | سمساری حکیمیه

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

برای مشاوره فروشی با سمساری در حکیمیه در ارتباط باشید

خریدار لوازم خانگی دست دوم با بیشترین قیمت در محدوده حکیمیه

شماره تماس سمساری در حکیمیه تهران

خدمات سمساری در حکیمیه

  • خریدار لوازم خانگی برقی
  • خریدار لوازم فلزی
  • خریدار انواع فرش
  • خریدار خرده لوازم انباری
  • خریدار لوازم آنتیک منزل

ما در سمساری در حکیمیه در خدمت شما عزیزان هستیم…

آدرس سایت:

https://www.semsari.org

سمساری در حکیمیه

معرفی حکیمیه تهران

محله حکیمیه تهران از بهترین محله‌های شمالی تهران بوده که در بخش شمال غربی شهر واقع شده است. محله حکیمیه از شرق به محله آزادی از شمال به محله زعفرانیه و از غرب و جنوب به بزرگراه شهید حکیم تقوی محدود می گردد.

سمساری در حکیمیه هم اینجا فعال است

حکیمیه از جمله نواحی خوش‌آب و هوای تهران است و دارای محیطی آرام و سبز است. در این محله باغ‌های بزرگی مثل باغ موزه سعدآباد باغ ایرج باغ ملت باغ موزه نگارستان و باغ فردوسیه هست که از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر تهران قلمداد می‌شوند.

در حکیمیه تهران هم مراکز خرید مثل مجتمع تجاری پالادیوم مرکز خرید الهیه و مرکز خرید سنترال پارک وجود دارد. همچنین این محله دارای امکانات ورزشی مثل استخر باشگاه ورزشی و مراکز تناسب اندام میباشد.

افزون بر این موارد با مرکز شهر به اسانی قابل دسترسی بوده و امکانات حمل و نقل عمومی، مانند اتوبوس و مترو، برای رفت و آمد در داخل شهر و به بقیه نقاط تهران فراهم است.

در نهایت حکیمیه با موقعیت جغرافیایی خوب، زیرساخت‌های تفریحی فرهنگی و تجاری مناسب یکی از مناسب ترین محله‌های شمالی شهر تهران است.

برای خرید و فروش انواع ظروف آرکوپال با سمسای تهران در حکیمیه در تماس باشید.

سمساری آنلاین در حکیمیه

سمساری آنلاین حکیمیه در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

اگر که تمایل دارید در مورد ویژگی های یک سمساری معتبر در حکیمیه بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی نیاز به کسب مجوز های ضروری از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به عنوان مثال اگر که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد بایستی مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید. سمساری صابری خریدار لوازم خانگی شما با بیشترین قیمت در تمام تهران است.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری حکیمیه تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری در حکیمیه خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید.

سمساری در حکیمیه

داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در حکیمیه تهران مراجعه نمایید.

قیمت گذاری اجناس در سمساری حکیمیه

قطعا یکی از نکات قابل توجه در سمساری ها قیمت گذاری به حساب می آید.قیمت گذاری سمساری در حکیمیه توسط کارشناسان خبره و کاربلدی که از نرخ تمامی اجناس مطلع هستند با بهترین و مناسب ترین قیمت گذاری صورت می گیرد.و شما مشتری گرامی برای خرید و یا فروش اجناس منزل خود با مراجعه به این مجموعه از بهترین قیمت و کیفیت برخوردار خواهید بود.

آدرس و شماره سمساری در حکیمیه

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در حکیمیه

یکی از نکات جالبی که در مورد بیشتر مدل‌های کولر گازی، چه در زمان های قدیم و چه در زمان حال وجود دارد این است که این عملکرد طبق دمای فعلی اتاق می‌تواند تغییر کند.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در تهران خریدار انواع کولر های کار کرده می باشد.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در حکیمیه

قبل از هر چیز، محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی بسیار اهمیت دارد.اشخاصی هستند که ماشین لباسشویی، خود را به دلایل مخصوصی یا از روی ناآگاهی داخل حمام، انباری و یا حیاط خلوت مسقف‌ قرار می دهند.در حالیکه، نمی‌دانند با این کار چه اشتباهی در حق خود و افراد خانواده‌ می‌کنند.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در حکیمیه.

سمساری در حکیمیه بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

شماره سمساری خریدار یخچال در حکیمیه

شما می توانید در سمساری حکیمیه هر کالای دست دومی که احتیاج دارید را خریداری کنید. با ما در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس