سمساری در منیریه ☎️09122981306

پست-ویژه-تصویر

سمساری در منیریه تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

منظور از سمسار کیست؟

  • سمسار یعنی شغل همه‌فن‌حریف‌ها
  • سمسار فردی است که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود.
  • سمساران همیشه با تمامی لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس می‌پردازد.

ما در سمساری در منیریه منتظر تماس شما هستیم

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها متفاوت است. برای مثال «پاون شاپ» نوعی از سمساری در بعضی کشورهای عمدتاً غربی می باشد که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار فرد قرار می دهند.
در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

کدام کالاها در سمساری به فروش می رسد؟

آیا تا به اکنون شده که با خود فکر کنید که چه کالاهایی در سمساری خرید و فروش می شود شما به دنبال هر چیزی که باشید می توانید در سمساری پیدا کنید. مانند:

  • میز
  • مبل
  • فرش
  • یخچال
  • گاز
  • موکت
  • لوازم آشپزخانه
  • ماشین لباسشویی
  • لوازم دکوری
  • لیوان ها و فنجان های آنتیک
  • تابلوهای نفیس

کالاهایی که به عنوان دکوری هستند جایگاه مخصوصی دارند که این نوع کالا ها برای بسیاری از افراد شگفت انگیز است و دکوراسیون منزل بسیاری از افراد را زیبا و دلچسب می کند. زیباترین نوع فنجان ها، تابلوها و قندان ها و اشیا دیگر را شما می توانید در سمساری منیریه پیدا نمایید، حتی وسایلی را که در مغازه های دیگر نمی توانید پیدا کنید در سمساری قابل دسترس است.

جهت خرید و فروش لوازم خود در منیریه به سمساری تهران نیز مراجعه فرمایید.

شماره تماس سمساری در منیریه

سمساری کالا را ضمانت می کند؟

بعضی از سمساری ها کالاهایی را که عتقیه نمی باشند اما از زمان قدیم هستند و سالهای زیادی گذشته است را ضمانت می کنند. و بعضی از سمساری ها کالاهای وارداتی نیز دارند پس این کالا ها از قیمت های بالایی برخوردار هستند سمساری حتما این گونه کالا ها را تضمین می کند. این کالا ها خارجی هستند و دارای جنس و کیفیت عالی می باشند. امروزه به دلیل شرایط مردم معمولا در این بازار از سمساری ها بسیار دیدن می کنند به همین علت سمساری ها برخی از کالا های خود را ضمانت می کنند.

با سمساری خریدار لوازم خانگی دست دوم در منیریه در ارتباط باشید

خریداری کردن لوازم خانگی از سمساری

بعضی از افراد زمانی که می خواهند لوازم منزل یا محل کار خود را تعویض کنند سریع به سراغ سمساری می روند. البته در بعضی موارد افرادی که می خواهند دکوراسیون خود را تغییر دهند به سمساری ها مراجعه می کنند. سمساری می تواند به منزل شما بیاید و اجناسی را که می خواهید بفروشید را برای شما قیمت گذاری کند و اگر شما تمایل داشتید آن اجناس را بفروشید. پس سمساری ها علاوه بر فروش کالا به خرید کالا و لوازم منزل  هم نیز می پردازند. اگر شما قصد چنین کاری را دارید در ابتدا تحقیق کنید تا شما بتوانید کالای خود را به مناسب ترین قیمت به فروش برسانید. صد در صد سمساری به شما یک قیمت بسیار پایین را پیشنهاد می کند باید طبق یک روال منطقی پیش بروید تا هر دو سر معامله سود کنند. بهترین خصوصیت سمساری این است که سمساری با پول نقد کار می کند.

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در منیریه

به صورت کلی باید بگوییم که خرید کولر آبی نسبت به مدل‌های گازی، مزیت های بسیاری به دنبال داشته و به همین علت نیز خیال شما را به مراتب آسان تر خواهد کرد. برای نمونه استفاده از کولر گازی، هوای خانه را به مرور خشک می‌کند و همین موضوع نیز باعث بروز مشکلات بسیاری برای اشخاص می‌شود.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم آماده خرید کولر های شما است. ما در سمساری منیریه همراه شما هستیم.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در منیریه

برنامه‌های شستشو بسیار مختلف بوده و روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. این برنامه‌ها متناسب با ویژگی‌هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ویژگی‌ها طرح ریزی شده که از میان آنان می‌توان به این برنامه‌ها اشاره کرد: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، لباس‌های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در منیریه.

سمساری در منیریه بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

شماره سمساری خریدار یخچال در منیریه

از منصف ترین سمساری ها در شهر تهران سمساری در منیریه است و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس