سمساری در شمیرانات

پست-ویژه-تصویر

سمساری در شمیرانات

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

در صورتی که در منطقه شمیرانات تهران ساکن هستید و می خواهید یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، فرش و سایر لوازم منزل خود را به فروش برسانید کافیست با سمساری در شمیرانات در تماس باشید.

شماره تماس سمساری در شمیرانات

خریدار لوازم خانگی دست دوم در شمیرانات

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در شمیرانات و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد.

ما سعی داریم در سمساری در شمیرانات بهترین خدمات را به همشهریان عزیز در سطح تهران ارایه بدهیم.

خدمات سمساری در شمیرانات

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در شمیرانات
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در شمیرانات
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در شمیرانات
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در شمیرانات

 

شماره تماس سمساری در شمیرانات

بهترین سمساری در منطقه شمیرانات تهران با بیش از چندین سال سابقه درخشان

معرفی شمیرانات تهران

شمیرانات یکی از مناطق شهری در تهران، پایتخت ایران، است. این منطقه در شمال تهران واقع شده و از شمال به کرج، از شرق به منطقه ولنجک، از جنوب به آجودانیه و از غرب به امامزاده قاسم محدود می‌شود. شمیرانات در منطقه ۱۲ تهران قرار دارد و جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند. سمساری در شمیرانات تهران نیز در همین ناحیه شعبه دارد.

شمیرانات به عنوان یک منطقه مسکونی معروف است و برای موقعیت جغرافیایی زیبایش، به عنوان یک مکانی جذاب برای سکونت انتخاب شده است. این منطقه از لحاظ معماری و طبیعت یکی از محله‌های دوست‌داشتنی تهران است و در طول زمان تغییرات و تحولات زیادی را تجربه کرده است.

باغ‌ها و فضاهای سبز زیادی در شمیرانات وجود دارد، که از جمله آنها می‌توان به باغ ملت، باغ نیاوران، باغ پرندگان، باغ شاه عبدالعظیم و باغ باغداران اشاره کرد. این فضاهای سبز امکاناتی مانند پارک‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و آلاچیق‌ها را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم کرده‌اند.

سمساری در شمیرانات تهران – بهترین سمساری در شمیرانات

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری شمیرانات تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در شمیرانات تهران مراجعه نمایید.

شماره تماس سمساری در شمیرانات

خریدار کولر آبی و گازی دست دوم در شمیرانات

یکی از نکات مثبت کولرهای آبی، افزایش رطوبت هوای فضای درونی می باشد.پس در نتیجه، حتی با وجود این که کولرهای گازی در خنک نمودن هوا عملکرد مناسب تری دارند، ولی برای شهرهایی با هوای گرم و خشک مثل خراسان یا یزد، کولرهای آبی گزینه‌ی بهتری می باشد.خریدار کولر آبی و گازی دست دوم آماده خرید کولر های کارکرده شما در تهران است.

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در شمیرانات

این محقق و میکروبیولوژیست‌ تاکید می‌کند که با خشک کردن لاستیک دور درمخزن و حتی فضای داخل ماشین، با دستمالی خشک از سرایت باکتری‌ها و میکروب‌ها به لباس‌ها جلوگیری نمایید.حتی برای اطمینان از نابودی کامل‌، آنها می‌گوید: پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی آن را با باد سرد سشوار خشک کنید!سمساری خریدار ماشین لباسشویی در شمیرانات.

سمساری در شمیرانات بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس