سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران

شماره و آدرس سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران

درجه بندی ضایعات منزل

هر شرکتی برای درجه‌بندی پسماندها از تعریف خاصی استفاده می نماید اما به صورت کلی شامل موارد زیر میباشد:

روغنی: ورق‌های تازه ای که دارای ضخامت کمتر از یک میلی‌متر می باشند.
سوپر ویژه: شامل آهن‌آلاتی مانند ورق روغنی زنگ خورده، خرده میلگرد،نبشی و ناودانی می باشد.
ویژه: محصولات فولادی استفاده شده در ساختمان‌ها مانند تیرآهن، خرده‌های میلگرد با ابعاد بزرگ‌تر، قوطی و پروفیل استفاده شده در ساخت در و پنجره با ضخامت زیر ۵۰ سانتی‌متر، نبشی و ناودان را شامل می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.
درجه یک: شامل سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر بدون آلومینیوم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.
درجه دو: اگزوز و بدنه‌ ماشین، بشکه، کمد و بدنه‌های بزرگ با هر ابعاد و توری مرغی در این دسته قرار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.
درجه سه: آهن با کم‌ترین کیفیت مانند حلب، سیم، اگزوز و فیلتر نسوخته را شامل می‌شود.
گالوانیزه: شامل لوله‌ آب، کانال کولر و هر محصول فولادی دیگری که روکش گالوانیزه دارند، است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.
آلیاژی: آهن‌آلاتی مانند فنرهای برش خورده و چرخ دنده که عناصر آلیاژی داشته باشند (مانند کروم و منگنز به غیر از آهن) که باعث افزایش سختی و درجه حرارت بالا می‌شود و انعطاف‌پذیری را به حد زیادی کاهش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.
بارهای ممنوعه: مانند ادوات جنگی و قلم جوش است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.

ضایعات سوپر ویژه و ویژه چیست؟

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای قراضه‌ها دسته‌بندی خاصی در نظر گرفته است که نوع سوپر ویژه و ویژه در آن جایی ندارد. به عبارتی افرادی که در زمینه ضایعات فعالیت می‌کنند، قراضه‌های باکیفیت را در دسته‌ خاصی قرار می‌دهند و معتقد هستند ارزش قیمتی آن‌ها نسبت به انواع دیگر بیش‌تر است. همین امر عاملی گردیده تا در بازار ضایعات آهن اصطلاح قراضه سوپر ویژه شناخته‌تر شده باشد. به طور کلی با تعیین قیمت آهن کیلویی، روند قیمت ضایعات نیز مشخص می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری خریدار ضایعات برنج و مس در تهران در تماس باشید.

خریدار ضایعات در تهران

خریدار ضایعات منزل در شرق تهران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس