سمساری خیابان وحید سیرجان تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری خیابان وحید سیرجان تهران

خریدار وسایل منزل و اداره در خیابان وحید سیرجان با بهترین قیمت

شماره تماس سمساری تهران:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری خیابان وحید سیرجان تهران

خدمات سمساری آنلاین در خیابان وحید سیرجان

  • سمساری آنلاین خیابان وحید سیرجان خریدار انواع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری
  • سمساری خریدار انواع فرش دستباف

سمسار خرید لوازم خانگی خیابان وحید سیرجان تهران

سمساری خیابان وحید سیرجان آمادگی دارد لوازم منزل یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن لوازم خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه منزل خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این لوازم به قیمت مناسب را دارید، با ما تماس بگیرید. ما بهترین خریدار وسایل برقی شما هستیم.

سمساری خیابان وحید سیرجان تهران

سمساری فروش لوازم دسته دوم منزل در خیابان وحید سیرجان

سمساری در وحید سیرجان آمادگی دارد لوازم منزل یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن لوازم خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه منزل خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این لوازم به قیمت مناسب را دارید، با ما در سمساری خیابان وحید سیرجان تماس بگیرید.

سمساری در سی متری جی تهران

معرفی خیابان وحید سیرجان تهران

خیابان وحید سیرجان یکی از خیابان‌های معروف و پرتردد در تهران میباشد. این خیابان در منطقه 6 تهران قرار دارد و از محورهای مهم شهری به حساب می‌آید. بعضی از ویژگی‌ها و امکانات موجود در خیابان وحید سیرجان عبارتند از:

  1. موقعیت مکانی: خیابان وحید سیرجان در محدوده مرکزی تهران واقع شده و به جهت واقع بودن در منطقه مرکزی، از دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر برخوردار میباشد.
  2. ترافیک: خیابان وحید سیرجان یکی از خیابان‌های پرتردد تهران بوده و در ساعات اوج، ترافیک چگونگی بوده و پیچیدگی‌هایی را تجربه می‌ کند.
  3. مراکز خرید و تجاری: در امتداد خیابان وحید سیرجان، مراکز خرید متنوعی هست که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز خرید سیرجان، مجتمع تجاری آریا و تجارتکده وحید اشاره کرد. این مراکز خرید شامل فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها، کافه‌ها و بقیه  فروشگاه‌های مرتبط هستند.
  4. خدمات و تسهیلات: در امتداد خیابان وحید سیرجان، انواع خدمات و تسهیلات مختلفی در دسترس جای دارد. این شامل بانک‌ها، داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی، سوپرمارکت‌ها و پارکینگ‌ها میباشد.
  5. مواصلات عمومی: خیابان وحید سیرجان از خطوط اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی عبور می نماید که امکان استفاده از حمل و نقل عمومی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با خریدار لوازم منزل در خیابان وحید سیرجان در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس