خریدار ظروف نقره قدیمی در تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار ظروف نقره قدیمی در تهران

سمساری صابری با بیش از نیم قرن تجربه خریدار ظروف نقره قدیمی در تمام نقاط شهر تهران همراه با مشاوره رایگان و پرداخت درب منزل و سریع می باشد.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری خریدار ظروف نقره دست دوم در تهران

ما اینجاییم تا به شما عزیزان کمک کنیم!!

✔️ بهترین قیمت: در سمساری صابری قیمت‌ های منصفانه و بهترین مقداری برای ظروف نقره دست دوم رو ارایه می‌ کنیم. با ما در ارتباط باشید تا قیمت مناسبی از خریدار ظروف نقره دست دوم دریافت کنید.

✔️ تنوع محصولات: ظروف نقره دست دوم ما از انواع و اشکال مختلفی تشکیل می شوند. می توانید ظروف با طرح‌ ها و استایل‌ های مختلف را در انبوهی از محصولات ما پیدا کنید. از ظروف قدیمی و آنتیک تا طرح‌های مدرن همه را در دسترس خواهید داشت.

خریدار ظروف نقره قدیمی در تهران

✔️ کیفیت و دوام: افزون بر تنوع ظروف نقره دست دوممون از کیفیت برتری هم برخوردار هستند. ما در سمساری صابری تهران تمامی ظروف را با دقت بررسی نموده و از کیفیت آنها مطمین می شویم تا شما بتوانید از آنها بهره‌ برداری مطمینی داشته باشید.

✔️ راهنمایی حرفه‌ای: تیم حرفه‌ای سمساری خریدار ظروف نقره همواره در خدمت شماست و آماده‌ی راهنمایی و مشاوره در خرید ظروف نقره کارکرده میباشد. اگر هرگونه سوالی دارید، ما آماده‌ی پاسخگویی به شما می باشیم.

بیشتر بخوانید:  خریدار لوازم خانگی دست دوم در خیابان تیموریان تهران

خریدار ظروف نقره دست دوم – خریدار ظرف نقره قدیمی در تهران

حالا پس دیگه وقت تلف کردن نیست!!! به ما بپیوندید و از امکانات سمساری خریدار ظروف نقره دست دوممون بهره‌برداری کنید. به خاطر تنوع، کیفیت و قیمت عالی از تجربه‌ خرید لذت ببرید.

خریدار ظروف روحی و تفلون و چدن

مشخصات ظروف نقره چیست؟

ظروف نقره یکی از جواهرات پرطرفدار در جامعه می باشند. مشخصات اصلی ظروف نقره عبارت هستند از:

۱. جنس: ظروف نقره از جنس نقره عیار بالا تولید می‌ شوند. اغلب از نقره عیار ۹۲۵ یا ۹۹۹ استفاده می‌شود. نقره عیار ۹۲۵ به میزان ۹۲.۵٪ نقره خالص و مابقی را آلیاژهای دیگر مانند مس تشکیل می‌ دهد.

۲. طراحی و شکل: ظروف نقره می‌ توانند در طرح‌ ها و اشکال متنوعی موجود باشند. از طراحی‌های سنتی و کلاسیک تا طرح‌های مدرن و هنری انواع ظروف نقره را می‌توان در بازار پیدا کرد.

۳. وزن: وزن ظروف نقره متفاوت میباشد و بسته به اندازه و طرح آن ها متغیر است. ظروف نقره می‌توانند سبک و زنده یا سنگین و جامد باشند و هر کدام می‌ توانند جذابیت ویژه‌ای داشته باشند.

۴. نگین‌ها و زیورآلات: بعضی از ظروف نقره می‌ توانند با نگین‌ ها و زیورآلات تزیین شده باشند. استفاده از سنگ‌های قیمتی همانند زمرد، عقیق، یاقوت و الماس در ظروف نقره آن ها را بیش از پیش جذاب و گیرا می‌ کند.

۵. نگهداری و نظافت: جهت نگهداری کردن ظروف نقره باید از آن ها مراقبت کنید. تمیز کردن ظروف نقره به وسیله پارچه نرم و مواد شستشوی ویژه برای نقره انجام می‌ شود.

بیشتر بخوانید:  خریدار گرامافون دست دوم | خریدار گرامافون قدیمی در تهران

هم اکنون جهت فروش انواع ظروف نقره با سمساری صابری یا همان خریدار ظروف نقره قدیمی در تهران در تماس باشید.

خریدار ظروف مسی قدیمی تهران

شماره و آدرس خریدار ظروف نقره دست دوم – خریدار ظرف نقره قدیمی در تهران در سایت موجود است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس