خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

شماره تماس بهترین سمساری خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

آدرس خریدار آینه و شمعدان برنزی با بهترین قیمت و تضمین 100%

معمولا آینه و شمعدان جز اولین خریدهای مشترک یک زوج است که برای آن ذوق و اشتیاق بسیاری دارند ولی تجربه کافی ندارند. آینه و شمعدان در جنس های مختلفی مثل طلا ، نقره ، کریستال ، چینی ، برنز ، چوب و انواع فلزهایی که با آب طلا و نقره آبکاری می شوند وجود دارد که البته قیمت های بسیار متفاوتی دارند. معمولا کسانی که دوست دارند چیز با ارزشی تهییه کنند و بتوانند آن را به نوه و نتیجه هاشان نسل به نسل بدهند ، آینه و شمعدان نقره را انتخاب می کنند.

شماره تماس بهترین سمساری خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

خریدار آینه و شمعدان های چوبی

آینه و شمعدان های طرح چوب معمولا در رنگ فندقی موجود هستند و اگر با دکوراسیون منزل تان جور باشند بسیار زیبا و ساده خواهند بود.

خریدار آینه و شمعدان های شیشه ای

آینه و شمعدان های کریستالی عموما ماندگاری طولانی ای ندارند و امکان شکست و لب پر شدن آن ها زیاد است . در صورتی که آینه به صورت تلق یا پلاستیک باشد به مرور زمان کدر خواهد شد و قیمت ارزانی دارد. در صورتی که آینه و شمعدان به صورت کریستال برش دار و سنگین باشد شکننده خواهد بود و قیمت زیادی خواهد داشت. اما در هر صورت آینه و شمعدان کریستال زیباست و فقط کمی نیاز به مراقبت دارد.

خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

خریدار آینه و شمعدان چینی

آینه و شمعدان های چینی نیز مانند کریستال شکننده هستند و قیمت بالایی دارند اما زیبایی چشمگیری دارند.

سمساری صابری خریدار آینه و شمعدان نقره در تهران

خریدار آینه و شمعدان نقره

آینه و شمعدان های نقره به علت آن که مانند طلا از روی وزن شان به قیمت روز محاسبه می شوند و هنگام فروش دارای ارزش و قیمت هستند ، پرطرفدار هستند. ظمنا از آن جایی که نقره های قدیمی قیمت و ارزش بیش تری دارند ، کسانی که دوست دارند آینه و شمعدان شان را به عنوان میراث خانوادگی در میان نسل شان باقی بگذارند به خرید نقره تمایل دارند. بهترین نوع آینه و شمعدان نقره آن هایی هستند که در حالت معمولی کمی تیره هستند و بارنگ تیره آبکاری شده اند . زیرا نقره های سفید در اثر مرور زمان تیره شده و نیاز به آبکاری دارند. کسانی که در تهران زندگی می کنند باید بدانند که بهترین مکان برای خرید ظروف و آینه شمعدان نقره بازار بزرگ تهران است.

خریدار آینه و شمعدان برنز

آینه و شمعدان های برنز معمولا رنگ تیره ، وزن زیاد و ماندگاری طولانی دارند و به خاطر تیره بودنشان دیگر نیازی به آبکاری و … ندارند.

سمساری صابری خریدار آینه و شمعدان برنز در تهران

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس