سمساری در هفت تیر تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در هفت تیر تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در هفت تیر تهران

سمسار در خیابان هفت تیر تهران

هیچ وقت از یک سمسار در هفت تیر تهران انتظار این را نداشته باشید که قبل از معامله، همه موارد را در خصوص کالاهای قدیمی به شما توضیح دهد. به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد چون آن‌ ها مشتاق انجام ارزیابی‌های رایگان نمی باشند حق هم دارند. اگر شما اطلاعات کافی نداشته باشید و به سمساری بروید و در خصوص کالا ها اطلاع کافی نداشته باشید و ارزش آن کالا را ندانید حتما با مقدار زیادی پول فریب می خورید برای تعیین ارزش پیش از رفتن به مغازه ی سمساری، اطلاعات لازم را کسب نمایید، توجه داشته باشید که شرایط کالا را به دقت ارزیابی کنید تاثیر عمده ای بر روی ارزش آن دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با سمساری در هفت تیر تماس بگیرید.

معرفی هفت تیر تهران

هفت تیر، همچون یکی از بازارهای معروف و تاریخی تهران، یکی از مقاصد توریستی محبوب در شهر تهران، پایتخت ایران، است. بازار هفت تیر در منطقه مرکزی تهران قرار دارد و یکی از بازارهای پر زرق و برق و شلوغ شهر تهران به شمار می‌رود.

هم اکنون با سمساری در خیابان هفت تیر در تماس باشید.

هفت تیر از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار مهم است و به عنوان یکی از بازارهای قدیمی و پر ادامه‌دار تهران به شمار می‌رود. این بازار به طور رسمی در سال ۱۳۰۴ هجری شمسی تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، به عنوان مرکز تجارت و کسب و کار در تهران شناخته می‌شود.

هفت تیر بازاری پر از تنوع و عمق فرهنگی است. در این بازار می‌توانید محصولات مختلفی از جمله پوشاک، کفش، زیورآلات، فرش، مبلمان، غذا، شیرینی، ادوات خانگی، آبنماها و سوغات محلی تهران و ایران را پیدا کنید. سمساری هفت تیر تهران هم در این ناحیه شعبه دارد.

سمساری در هفت تیر تهران

همچنین، هفت تیر به عنوان یک مرکز تاریخی و معماری نیز جذابیت زیادی دارد. بازار در محله‌های قدیمی تهران واقع شده است و ساختارهای معماری قدیمی با طراحی‌های زیبا و زیربنایی که قدم‌های گذشته را به یاد می‌آورد، در اطراف بازار یافت می‌شوند.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی در هفت تیر، مسجد هفت تیر که یکی از آثار تاریخی شهر تهران است، می‌باشد. این مسجد با تزیینات زیبا و معماری خاص خود، گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند.

خریدار وسایل منزل در خیابان هفت تیر تهران

اگر به دنبال فروش وسایل منزل با قیمتی خوب هستید پیشنهاد ما این است که هم اکنون با سمساری خریدار وسایل منزل در خیابان هفت تیر تهران در تماس باشید و مشاوره های لازم را بگیرید.

خدمات سمساری در خیابان هفت تیر

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در خیابان هفت تیر
  • خریدار انواع مبلمان
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

سمساری صابری بهترین خریدار در هفت تیر تهران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس