سمساری در میدان انقلاب

پست-ویژه-تصویر

سمساری در میدان انقلاب تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در منطقه میدان انقلاب تهران

سمساری یا امانت فروشی در میدان انقلاب تهران به انگلیسی junk shop  ، به مغازه ای گفته می شود که که در آن اجناس دست دوم خرید و فروش می شود. این اجناس می تواند شامل موارد آنتیک و عتیقه مثل ساعت دیواری های خاص باشد یا تلوزیون های سیاه و سفیدی که ارزش های معنوی و دکوری دارند و یا حتی یک کپسول گاز که مورد مصرف کاربردی داشته و ارزش معنوی نخواهد داشت.

سمساری در میدان انقلاب تهران

خدمات سمساری در میدان انقلاب

  • سمساری خریدار لوازم خانگی برقی
  • خریدار لوازم فلزی در میدان انقلاب
  • خریدار انواع فرش
  • خریدار خرده لوازم انباری
  • خریدار لوازم آنتیک منزل در انقلاب تهران

معرفی میدان انقلاب تهران

میدان انقلاب تهران از جلمه مهم‌ترین میدان‌های تهران بوده و در مرکز شهر جای گرفته است. این میدان به جهت نقش مهمی که در تاریخ ایران داشته است بنام میدان شاهرود و میدان پالیزی هم شناخته شده است.

در زمان پهلوی این میدان به نام میدان پالیزی شناخته می‌ شد و مرکزیت اداری تجاری و سیاسی شهر بود . بعد از انقلاب ۱۳۵۷  میدان پالیزی به نام میدان انقلاب تغییر نام داده و به عنوان نمادی از انقلاب اسلامی ایران به شهرت رسید.

میدان انقلاب مرکز رفت و امد های شهری بوده و به جهت موقعیت جغرافیایی خود، این میدان از نظر تاریخی، فرهنگی و سیاسی اهمیت بسیاری دارد. در این میدان مجموعه‌ای از بناهای تاریخی و مذهبی مثل  مسجد جامع تهران کتابخانه ملی ایران، بانک مرکزی ایران و… جای گرفته اند.

سمساری میدان انقلاب نیز در همین نواحی فعال است

افزون براین میدان انقلاب بعنوان جایی برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های سیاسی و فرهنگی هم معروف می باشد. از جمله رویدادهایی که در این میدان برگزار شده است می‌توان به تجمعات ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن، تظاهرات سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۹ وغیره اشاره نمود.

سمساری در میدان انقلاب تهران

در کل میدان انقلاب بعنوان یکی از نمادهای اصلی تهران در طول تاریخ ایران نقش مهمی را ایفا نموده و به عنوان یکی از با اهمیت ترین مراکز فرهنگی تاریخی و سیاسی این شهر قلمداد  می‌شود.

هم اکنون با سمساری در میدان انقلاب تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس