سمساری در پونک

پست-ویژه-تصویر

سمساری در پونک

معتبرترین خریدار وسایل دست دوم با بیشترین قیمت و پرداخت آنی وجه کالا. جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با سمساری در پونک تماس بگیرید. تیم ما پس از بازدید بهترین پیشنهاد ممکن را به شما ارایه خواهد داد.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

شما می توانید برای دریافت مشاوره علاوه بر شماره های فوق از طریق شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام و واتس اپ یا پلتفرم های ایرانی مانند ایتا با ما در ارتباط باشید.

دلیل انتخاب سمساری در پونک

  • صرفه جویی در وقت شما
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان به سمساری در پونک
  • نزدیک به شما در هر جای منطقه
  • کیفیت عالی خدمات امانت فروشی صابری

سمساری پونک

خریدار لوازم خانگی دست دوم در پونک

شما می توانید در هر ساعت و هر نقطه در تهران کلیه وسایل منزل را با بیشترین قیمت به فروشی برسانید. امانت فروشی صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در پونک و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد. اطلاعات بیشتر را از سمساری در پونک بپرسید.

خدمات سمساری در پونک

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در پونک
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی در پونک
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در پونک
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در پونک
  • سمساری خریدار انواع وسایل آشپزخانه و ظروف مسی و چینی و ارکوپال

معرفی محله پونک تهران

پونک، محله‌ای می باشد که در شمال تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران و بخشی از آن در منطقه ۲ شهرداری تهران پایتخت واقع شده‌است. طبق آخرین آمار، این محله حدود ۲۹۰۰۰ نفر جمعیت دارد. امانت فروشی در نارمک تهران نیز در این منطقه است.

این محله از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (منطقه نیایش)، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک(فرحزاد) و بزرگراه یادگار امام و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود. شعبه اصلی سمساری پونک در همین ناحیه است.

پونک از غرب به محله جنت‌آباد (تهران)، از شرق به دره پونک که هم‌ اکنون بوستان نهج البلاغه در آنجا ساخته شده‌است و مرز بین پونک و شهرک غرب می باشد از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله محله باغ‌فیض محدود می‌شود.

سمساری در پونک

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری پونک تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری در پونک محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید.

در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت نمایید. فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمساری پونک تهران بروید.

دارا بودن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای کهنه و قدیمی از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری نماید .

شماره سمساری در پونک

جهت انجام خرید و فروش اجناس نو و آکبند یا دست دوم و کارکرده و کهنه به ما مراجعه نمایید.

سمساری در محدوده پونک

سمساری صابری در پونک و حتی مناطق حومه تهران در خرید و فروش وسایل دست دوم منزل و اثاثیه باکلاس خانه و موسسات فعالیت می کند. اگر که وسایلی برای فروش دارید میتوانید هم اکنون با ما در تماس باشید. کارشناسان سمساری در پونک برای ارزیابی و تعیین هزینه منصفانه روی وسایل منزل شما به محل اعزام می شوند.

سمساری خریدار لوازم منزل در پونک

جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با متخصصان ما در تماس باشید و از موارد قبل از فروش وسایل منزلتان آگاه شوید.

بهترین خریدار وسایل برقی و فلزی در تمام ناطق پونک در سریع ترین زمان ممکن!

خریدار انواع لوازم لوکس و آنتیک با بیشترین قیمت در سراسر پونک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس