شماره تماس سمساری در بلوار میرداماد تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در بلوار میر داماد تهران

  • خریدار انواع یخچال فریزر
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی
  • خریدار انواع جاروبرقی
  • خریدار انواع فرش های ماشینی و دستبافت
  • خریدار کلیه لوازم خانگی

معرفی خیابان میر داماد در تهران

  • خیابان شرقی-غربی در محدوده شمال شهر تهران
  • طول خیابان: ۳/۲ کیلومتر
  • منطقه سه تهران
  • تجاری، اداری و فرهنگی

بلوار میرداماد در شمال تهران و در حد فاصل بین خیابان شریعتی در شرق و خیابان ولیعصر در غرب قرار دارد. طول بلوار میرداماد در حدود سه و نیم کیلومتر است و در طول مسیر خود از بزرگراه مدرس می‌گذرد. خیابان میرداماد به‌دلیل دسترسی به خیابان‌های شریعتی و ولیعصر، که از مهم‌ترین خیابان‌های پایتخت هستند، حائز اهمیت است.

بلوار میرداماد از شرق به غرب با خیابان‌های رودبار، سنجابی، شمس تبریزی، دکتر مصدق (نفت)، اتوبان مدرس و بلوار آفریقا (جردن) تقاطع دارد. بخش‌هایی از بزرگراه‌های حقانی و همت به‌صورت موازی با بلوار میرداماد در جنوب آن پیش می‌روند. از مهم‌ترین محله‌های اطراف بلوار میرداماد می‌توان به محله‌های قلهک، زرگنده و جردن اشاره نمود. بسیاری از دفاتر شرکت‌های صنعتی در این بلوار قرار دارند که از بین آن‌ها می‌توان به دفتر شرکت مپنا اشاره کرد.

از ویژگی‌های بلوار میرداماد می‌توان به پهنای زیاد این خیابان اشاره کرد؛ گرچه قرار گرفتن این بلوار در منطقه اداری-تجاری در تهران باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در این محدوده در ساعت‌های شلوغ روز می‌شود. بلوار میرداماد بخشی از محله داوودیه تهران محسوب می‌شود که امروزه آن را بیشتر با همان نام میرداماد می‌شناسند. در طول بلوار میرداماد، میدان مادر (محسنی) و پل میرداماد در محل تقاطع با خیابان جردن و اتوبان مدرس، از مهم‌ترین معابر هستند.

سال‌های پیش از انقلاب، خیابان میرداماد را با نام‌هایی مانند «بلوار ششم بهمن» و «بلوار پهلوی» می‌شناختند. این خیابان نیز مانند مسیرهای دروس و پاسداران، یکی دیگر از مسیرهای دسترسی به ییلاق‌های شمال تهران بود. بلوار میرداماد در گذشته دسترسی سه راه ضرابخانه به ده ونک را میسر می‌کرد. پس از انقلاب این خیابان را به نام «میرداماد» نام‌گذاری کردند که فیلسوف ایرانی برجسته در دوران صفویان بوده است.

دسترسی به خیابان میرداماد با وسیله نقلیه شخصی به‌راحتی میسر است، اما اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به این بلوار را دارید، می‌توانید با استفاده از خطوط بی آر تی اتوبوس و تاکسی‌ها، به‌راحتی به خیابان میرداماد برسید. ایستگاه مترو میرداماد نیز در خط یک متروی تهران، نزدیک میدان مادر و نزدیک به انتهای شرقی این خیابان قرار دارد.

کاربری امروز بلوار میرداماد بیشتر اداری است و ساختمان‌های زیادی دفاتر شرکت‌های معروف هستند، در این خیابان فعالیت می‌کنند. در کنار اماکن اداری این خیابان، مراکز تجاری متنوعی نیز وجود دارند که می‌توانید برای گشت و گذار و خرید از آن‌ها به خیابان میرداماد بروید و پس از گردش، در کافه‌های این خیابان گلویی تازه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر سمساری بلوار میرداماد را دنبال کنید.

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری بلوار میرداماد تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در بلوار میرداماد تهران مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس