سمساری در الهیه تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در الهیه تهران

دست دوم فروشی سمسارچی بعنوان سمساری در الهیه خریدار وسایل منزل با بهترین قمیت و تضمینی در الهیه جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما در تماس باشید. تضمین 100% و پرداخت سریع در محل.

شماره تماس:09122981306

خریدار لوازم خانگی دست دوم در الهیه

سمسارچی، خریدار لوازم خانگی دست دوم در الهیه

با ما در تماس باشید….

خدمات سمساری در الهیه

  • خریدار انواع فرش دستباف در الهیه
  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در الهیه
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در الهیه
  • خریدار انواع مبل

آدرس و شماره تماس سمساری در الهیه تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در الهیه

سمساری در الهیه

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری الهیه تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری در الهیه نزدیک خود اطلاع بدهید . شما میتوانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید.

سمساری در الهیه

در حالیکه به فروش به روش  آنلاین تمایلی ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت نمایی،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در الهیه تهران مراجعه نمایید.

خریدار فرش دستباف دست دوم در الهیه

ما بهترین خریدار فرش در الهیه هستیم. شما می توانید تمام وسایل منزل از قبیل فرش و یخچال و لباسشویی و… را به سمساری صابری بفروشید.

سمساری در الهیه

سمساری های تهران:

الهیه تهران کجاست؟

محله الهیه از مناطق شمال کلان شهر تهران میباشد و در بخش خیابان شریعتی و شمال غربی پارک لاله و خیابان مقدس اردبیلی قرار گرفته است. این ناحیه به جهت موقعیت جغرافیایی مناسب، امکانات خوبی که دارد و نزدیکی به مناطق معروفی مثل ولنجک، نیاوران و سعادت آباد، جزء مناطق معروف و محبوب تهران برای زندگی و تفریح میباشد.

شعبه سمساری در الهیه نیز اینجا قرار دارد

خیابان الهیه دارای فضاهای سبز خیلی زیبا و بزرگی است که مردم از آن‌ها برای تفریح و ورزش بهره می‌برند. افزون بر این این منطقه دارای امکاناتی مثل پارک‌ها فضاهای باز مجتمع‌های تجاری سینماها و رستوران‌های متعدد میباشد. الهیه هم دارای امکانات حمل و نقل عمومی، مانند اتوبوس و مترو، برای رفت و آمد در داخل شهر و به بقیه نقاط تهران میباشد .

شما می توانید هم اکنون با سمساری در الهیه در تماس باشید!!!!

سمساری خریدار وسایل برقی در الهیه

اگر به دنبال یک خریدار منصف وسایل برقی در الهیه تهران هستین می توانید هم اکنون با سمساری در الهیه تماس بگیرید و از مشاوره لازم برخوردار شوید. همکاران مجموعه سمساری صابری در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در تهران و حومه آن هستند. پس همین الان زنگ بزنید!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس