سمساری در جوزستان تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در جوزستان تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در خیابان جوزستان تهران

  • خریدار انواع یخچال فریزر
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی
  • خریدار انواع جاروبرقی
  • خریدار انواع فرش های ماشینی و دستبافت
  • خریدار کلیه لوازم خانگی

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در جوزستان

اگر ماشین لباسشویی در هر خانه ای خراب شود کار بسیار دشواری را برای شستن لباس ها پیش رو دارید.برای فروش ماشین لباسشویی کارکرده خود نگران نباشید چون به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در جوزستان.

سمساری در جوزستان بهترین خریدار وسایل منزل با شعبات مختلف در تمامی مناطق پایتخت

سمساری در جوزستان

معرفی جوزستان تهران

استان خوزستان استانی در جنوب‌غرب ایران است که بر کرانهٔ خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت ایران به‌شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴٬۰۵۷ کیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. در سال ۱۳۰۳ مرکز استان خوزستان از شوشتر به اهواز منتقل شد.  در ادامه با سمساری در جوزستان با ما باشید.

از آن زمان تاکنون شهر اهواز مرکز این استان است. از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقهٔ فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینهٔ سکونت انسان در آن به ۲٬۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم پیش از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمال‌شرق به لرستان، از شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غرب به ایلام، از جنوب‌شرقی به کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود. استان خوزستان هم‌اکنون دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ نفت ایران)، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند.

سمساری خریدار وسایل منزل دست دوم در جوزستان تهران

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس