راهنمای خرید ماکروفر دست دوم + نکات طلایی

پست-ویژه-تصویر

راهنمای خرید ماکروفر دست دوم + نکات طلایی

یکی از بزرگترین علت هایی که موجب می شود خرید ماکروفر دست دوم ناامن به نظر آید وجود این تصور است که ماکروویو خود ایمن نمی باشد. بعضی از افراد اعتقاد دارند که ماکروویوها مضر می باشند و مواد رادیواکتیو را در محیط منتشر می کنند.

چند علت وجود دارد که امکان دارد خرید ماکروویو دست دوم عجیب به نظر آید. نخست، این که ماکروویو درون منزل افراد بوده است و آن ها غذا های گوناگونی را با آن پخته اند.

دوم، برق می باشد. به آسانی می توان فرض کرد که اگر کسی در حال فروش وسیله ای یا قطعه ای از تجهیزات الکتریکی است، مشکلی در این کار وجود دارد. زمانی که صحبت از دستگاه هایی می شود که باید به برق وصل شوند، ما بسیار بدبین می شویم.

سوم، فکر می کنم همه ما این احساس را داریم که اشخاصی که نمی شناسیم سعی می کنند ما را گول بزنند. اگر هر موردی را از سایر خریدار ها خریداری کرده اید، پس از ناراحتی ناشی از آن آگاه می باشید. شما شروع به پرسیدن سوالاتی از خود می کنید مثل “چرا آن را می فروشد، آیا او سعی می کند یک مسئله را بر من تحمیل کند و غیره”

در ادامه مقاله راهنمای خرید ماکروفر دست دوم از سمساری تهران صابری همراه ما باشید.

به چه دلیل باید ماکروفر دست دوم خریداری کنید؟

حداقل دو علت برای خرید مایکروویو دست دوم وجود دارد:

قیمت پایین تری نسبت به ماکروفر آک دارد. در بیشتر موارد، می توانید مایکروویو دقیقاً یکسان با نو را با نصف قیمت پیدا نمایید.

در چه شرایطی نباید ماکروفر دست دوم خریداری کنید؟

یک زمانی که فروشنده عجله می کند “حالا بخر،امکان دارد فردا دیگر موجود نباشد”.
زمانی که فروشنده به شما اجازه آزمایش ماکروویو را نمی دهد – “من خودم دیشب از آن مصرف کردم.”
هنگامی که ماکروویو تمیز نمی باشد
هنگامی که ماکروویو خراب است
زمانی که مایکروویو به نظر می رسد تعمیر شده باشد
زمانی که مایکروویو دارای قطعات گم شده می باشد
زمانی که به دوشاخه ای که به خروجی متصل می باشد آسیب وارد شده است

به طور کلی، اگر موارد بالا درست نمی باشد، ماکروویو را خریداری نکنید.

سوالاتی که در زمان خرید ماکروفر دست دوم باید از فروشنده پرسیده شود چیست؟

اینکه ماکروویو چند سال کار کرده است؟
به چه دلیل ماکروفر را می خواهید بفروشید؟
آیا آن را آک خریداری کردید یا دست دوم؟
آیا دفترچه راهنما دارید؟
آیا ماکروویو همچنان تحت ضمانت است؟
آیا تا به حال تعمیر شده است؟
آیا کاری برای آن انجام داده اید؟
آخرین باری که از ماکروویو استفاده کرده اید چه زمانی بوده است؟

چه ویژگی‌هایی را باید برای خرید ماکروفر دست دوم مد نظر داشته باشید؟

همانگونه که گفتیم خرید ماکروفر دست دوم با ریسک‌هایی همراه می باشد. از همین رو باید شرایط و جوانب آن را به‌خوبی درنظر داشته باشید تا بتوانید یک ماکروفر دست دوم خوب و مناسب را برای استفاده طولانی مدت خریداری کنید.

  1. ماکروفر دست دوم را از مراکز معتبر خریداری کنید.

پیش از این نیز گفتیم که مناسب تر است ماکروفر دست دوم را از یک سمساری معتبر خریداری کنید. چراکه در این‌صورت خرید شما قابل پیگیری خواهد بود.

سمساری‌های معتبر بیشتر جنس عیب دار را برای فروش نمی‌گذارند یا اگر این کار را بکنند، عیب آن را از قبل رفع خواهند کرد.

  1. توجه کنید که حجم ماکروفر باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد.

شما امکان دارد بتوانید یک ماکروفر 20 لیتری آک را با قیمت مناسب خریداری نمایید؛ ولی باید بدانید که این ماکروفر تنها برای خانواده‌های تک نفره مناسب می باشد. پس در نتیجه اگر این وسیله را آنلاین خریداری می‌کنید حتماً به تعداد اعضای خانواده و اندازه آن توجه کنید.

  1. حتماً کالا را حضوری ببینید.

سعی کنید که برای خرید ماکروفر دست دوم ، حتماً به‌صورت حضوری مراجعه نمایید و کلیه جزییات این دستگاه را بررسی کنید. اگر درب ماکروفر ترک داشته باشد یا قسمتی از آن پاره یا سوراخ شده باشد، می‌تواند اشعه خطرناک را در فاصله نزدیک پخش کند.

  1. ویژگی‌های گوناگون ماکروفر را بررسی کنید.

شما ماکروفر مذکور را برای چه کاری احتیاج دارید. اجرای برنامه‌های پخت مختلف را امتحان نمایید. همچنین کلیه دکمه‌های رو صفحه نمایش آن و کارکرد آن‌ها را بررسی کنید.

  1. به برند ماکروفر حتما توجه کنید.

سعی کنید اگر کالای دست دوم می خرید؛ آن را از برندهای معتبر خریداری کنید. چراکه این برندها دوام و ماندگاری بالایی نسبت به دیگر برندهای متفرقه دارند و احتمال اینکه بتوانند برای مدت زیادی پاسخگوی احتیاج شما باشند بیشتر است.

  1. حتما از فروشنده مهلت تست بگیرید.

بهترین راه برای خرید لوازم دست دوم این چنینی، گرفتن مهلت تست از فروشنده می باشد. به خصوص اگر این کالاها را از یک فروشنده عادی خریداری می‌کنید، برای گرفتن مهلت تست به توافق برسید.

  1. ماکروفر را قبل از تحویل گرفتن تست کنید.

بعضی از ماکروفرها ظاهری سالم دارند، ولی به علت مشکلاتی مثل، ایرادات برد، خازن و … امکان دارد، نتوانند غذا را گرم کنند. حتماً قبل از خرید یک لیوان آب درون آن قرار دهید تا ببینید ماکروفر قادر به گرم کردن آب است یا خیر.

چه افرادی باید از ماکروویو دست دوم استفاده کنند؟

اگر شما دانشجوی می باشید و در منزل موقت زندگی می کنید و به مدت کوتاهی به ماکروویو نیاز دارید. یا اینکه در حال مهاجرت می باشید، زیاد آشپزی نمی کنید، می خواهید کمتر هزینه نمایید و یا به محیط زیست بیشتر اهمیت می دهید، خرید ماکروفر دست دوم گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.

حتما قبل از خرید ماکروویو دست دوم این کار را انجام دهید

نخستین کاری که باید انجام دهید این است که به صورت آنلاین قیمت های جدید و دست دوم را جستجو کنید. جستجوی قیمت ها به شما ایده می دهد که قیمت این محصول چقدر می باشد. همچنین در هنگام نمایش همه دکمه ها از جمله آغاز، توقف و فن را فشار دهید.

اگر ماکروویو آزمایشات شما را پس داده است، شروع به مذاکره نمایید. شما می دانید که ماکروویو باید چه هزینه ای داشته باشد، پس در نتیجه باید سقف قیمتی شما باشد.

نتیجه گیری

شما می توانید یک مایکروویو دست دوم خریداری نمایید. همانگونه که قبلاً در این پست مشاهده کردیم بزرگترین سمساری ها ماکروویوهای جدید و دست دوم را می فروشند. خرید ماکروویو دست دوم می تواند موجب صرفه جویی در هزینه شما و کمک به محیط زیست شود.

همچنین، در زمان خرید ماکروویو دست دوم مشکلات بسیاری وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید. شما باید نسبت به فروشنده احتیاط کنید، ماکروویو را بررسی کرده و سوالات بسیاری را بپرسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس