خریدار استریو قدیمی در تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار استریو قدیمی در تهران

بهترین خریدار تضمینی انواع استریو در تهران با بیشترین قیمت و تضمین 100%. جهت فروش و یا دریافت مشاوره با سمساری صابری در تماس باشید.

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

شماره تماس خریدار استریو: 09122981306

خریدار استریو دست دوم در حد نو

سمساری تهران بهترین خریدار انواع استریو دست دوم در تهران می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر را پس از تماس با یکی از شماره های موجود در سایت کسب کنید.

صدای استریو چیست؟

صدای چندآوا یا صدای استریو آوایی یا معروف تر آن استریو، از روش های بازتولید صدا می باشد که برای شنونده توهمی از ژرف‌نمایی شنیداری ایجاد می نماید. این کار اغلب با استفاده از دو یا چند کانال صوتی مستقل از طریق پیکربندی دو یا چند بلندگو در چنین مسیری به دست می‌آید، به نحوی که به نظر می‌رسد صدا از لحاظ مختلف منتشر می ردد و شنونده به صورت طبیعی صدا را به صورت چند بعدی می‌شنود.

خریدار استریو قدیمی در تهران

پس صدای استریو همان طور که شامل صداهای دوسویه با دو بلندگو یا دو کانال می‌شود، صداهای چهارگانه (کوادرافونیک) و صدای فراگیر را هم در بر گرفته است و در مقابل صدای مونو است که صدا فقط از یک نقطه پخش می‌شود یا صدای تمام منابع صوتی یکسان است. قرار دادن میکروفون استریو A-B استریو برای نخستین بار در نمایشگاهی در سالن اپرای پاریس در سال ۱۸۸۱ استفاده گردید و در سال ۱۸۹۰ در فرانسه تجاری‌سازی گردید.

سمساری خریدار انواع ضبط استریو قدیمی

سمساری صابری در تهران با سال ها سابقه بهترین خریدار ضبط استریو بوده و شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به فروش انواع وسایل برقی خود اقدام کنید. هم اکنون تلفن را برداشته با ما در تماس باشید.

ما بعنوان بهترین خریدار استریو در تهران همراه شما هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس