سمساری در فدک تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در فدک تهران

بهترین خریدار وسایل منزل دست دوم در فدک همراه مشاوره رایگان هم اکون با سمساری در فدک تهران تماس بگیرید.

همکاران ما در سریع ترین زمان پاسخگوی تماس ها و درخواست های شما عزیزان خواهند بود.

آدرس و شماره تماس سمساری در فدک

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خریدار وسایل برقی در فدک تهران را چطور پیدا کنیم؟

شما می توانید وسایل برقی دست دوم یا نو خود را به سمساری در فدک تهران بفروشید اما سایر راه ها عبارتند از:

  1. جستجوی آنلاین: استفاده از موتور های جستجو (گوگل) و وبسایت‌ های آگهی مثل «نیازمندی‌ها»، «شیپور» یا «دیوار» می‌تواند به شما در پیدا کردن خریداران وسایل برقی در فدک تهران کمک کند. با جستجو نمودن کلیدواژه‌ های مرتبط مثل “خریدار وسایل برقی فدک تهران” لیستی از آگهی‌ ها و اطلاعات تماس با خریداران شاید برای شما نمایش داده بشود.
  2. استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل: اپلیکیشن‌هایی مثل «بیست»، «شیپور»، و «دیوار» که در دسترس اندروید و iOS قرار دارند، امکان یافتن  خریداران وسایل برقی را در فدک تهران فرآهم می‌ کنند. با نصب این اپلیکیشن‌ها و جستجو در دسته‌بندی مربوطه می‌ توانید به آگهی‌ ها و اطلاعات تماس آن ها با خریداران دسترسی پیدا کنید.سمساری در فدک تهران
  3. شبکه‌های اجتماعی: به دنبال صفحات و گروه‌ های مرتبط با خرید و فروش وسایل برقی در فدک تهران در شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکداین بگردید. اغلب در این گروه‌ها و صفحات کسانی که در پی خرید وسایل برقی میباشند آگهی می‌دهند یا اعلام آمادگی خرید می‌کنند.
  4. سامانه‌های آگهی رایگان: استفاده از سامانه‌های آگهی رایگان که در تلفن‌های همراه موجود هستند هم به شما کمک می‌ کند تا خریداران وسایل برقی در فدک تهران را پیدا کنید. برخی از این سامانه‌ ها شامل «سروش»، «تلگرام» و «واتساپ» هستند. در این سامانه‌ها می‌توانید در گروه‌ ها و کانال‌ های مرتبط با خرید و فروش وسایل برقی عضو شوید و آگهی‌ها و پیام‌های مربوطه را مشاهده نمایید.
  1. مشاوره از کسانی که تجربه خرید و فروش وسایل برقی در فدک تهران را داشته‌اند. از دوستان، خانواده یا اشنایانی که در این منطقه سکونت دارند راهنمایی دریافت نمایید. آن‌ ها شاید اطلاعات مفیدی درباره خریداران محلی و مکان‌هایی که به خرید وسایل برقی می‌ پردازند به شما بدهند. سمساری در فدک تهران یکی از این مراکز مشاوره و قیمت گذاری است.سمساری در فدک تهران
  2. مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید محلی در فدک تهران: این فروشگاه‌ ها شاید خریداران وسایل برقی را به دنبال داشته باشند یا اطلاعات مربوطه را در اختیار داشته باشند. با مراجعه نمودن به این مراکز و بحث با فروشندگان می‌ توانید اطلاعات لازم را درباره خریداران وسایل برقی در فدک تهران کسب نمایید.
بیشتر بخوانید:  شماره تماس سمساری در سازمان آب تهران

خدمات سمساری در فدک تهران

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی در فدک تهران

سمساری در جنت آباد

معرفی فدک تهران

فدک از جمله مناطق معروف و مشهور در شمال تهران میباشد. این منطقه در قسمت شمالی شهر تهران جای گرفته است و از سمت شمال به سهروردی از سمت شرق به جردن، از سمت جنوب به نیاوران و از سمت غرب به محمودیه محدود می‌ شود.

امانت فروشی یا سمساری در فدک تهران نیز در همین ناحیه فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس