خریدار لوستر و آباژور در شمال تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار لوستر و آباژور در شمال تهران

سمساری تهران بهترین خریدار لوستر و خریدار آباژور در شمال تهران می باشد. با تضمین کامل و 100 درصدی همراه با مشاوره رایگان هم اکنون تماس بگیرید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خریدار لوستر در شمال تهران – خریدار آباژور در شمال تهران با تضمین 100%

لوستر و آباژور یکی از پرطرفدار ترین و زیبا ترین مدل چراغ‌ ها در دکوراسیون داخلی میباشند. لوسترها از مواد متنوعی مثل شیشه، کریستال، فلز و چوب ساخته می‌ شوند و طرح‌ ها و سبک‌های متنوعی دارند.

خریدار لوستر در شمال تهران

سمساری خریدار انواع لوستر در شمال تهران

در زیر به برخی از انواع رایج لوسترها اشاره می‌ کنیم:

  1. خریدار لوستر کریستالی در شمال تهران: این نوع لوسترها با استفاده از قطعات کریستالی براق و درخشان ساخته می‌شوند. طرح‌ها می‌ تواند ساده و کلاسیک یا مدرن و زیبا باشد. لوسترهای کریستالی به دلیل درخشش و تالق خود به شیک‌ ترین فضاهای داخلی لوکس و جذابیت می‌ بخشند.
  2. خریدار لوستر شیشه‌ای در شمال تهران: این نوع لوستر ها از قطعات شیشه‌ای ساخته شده‌اند که می‌تواند شفاف مات یا رنگارنگ باشد. لوسترهای شیشه‌ای ظاهری آرام و شفافیت دارند و مناسب برای فضا هایی با مدل های مدرن و روشن میباشد.
  3. خریدار لوسترهای کلاسیک در شمال تهران: این نوع لوسترها از طرح‌ها و جزییات زیبا و مجللی تشکیل شده‌اند. طرح‌های پیچیده، حلقه‌های بزرگ و استفاده از مواد گران قیمت معمولا برای لوسترهای کلاسیک استفاده می‌ شود. این لوسترها مناسب برای فضاهایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک هستند.
  4. خریدار لوسترهای مدرن در شمال تهران: این نوع لوستر ها طراحی‌های ساده خطوط شکافته و استفاده از مواد مدرن و فلزی را در بر می‌گیرند. طراحی‌ های هندسی و شکل‌های منحصر به فرد معمولا برای لوسترهای مدرن استفاده می‌ شود. این لوسترها به دلیل طراحی‌ های خاص و نوآورانه خود، به فضاهای مدرن و کنتمپورری زیبایی و شیکی می‌ بخشند.
بیشتر بخوانید:  سمساری در ایرانشهر تهران
  1. خریدار لوسترهای روستایی در شمال تهران: این نوع لوسترها از موادی مانند چوب، فلزات قدیمی شده و پارچه‌های روستایی تشکیل شده‌اند. طرح‌ها از الگوهای سنتی و معمولا دارای جزییات خشتی یا مزین به نقاشی‌های دستی هستند. لوسترهای روستایی به فضا های با اتمسفر گرم و صمیمی، مانند کاهگل، خانه‌های روستایی و رستوران‌های سنتی می‌ پوشند.
  2. خریدار لوسترهای مدرن با الهام از طبیعت در شمال تهران: این نوع لوستر ها از المان‌ ها و الگوهایی الهام گرفته شده از طبیعت همانند شاخه‌ها، برگ‌ها، یا امواج آب تشکیل شده‌اند. طراحی‌های آبنما، کندلستیک یا خطوط منحنی بر روی این لوسترها به فضاهایی با احساس آرامش و تمرکز کمک می‌ کنند.
  3. خریدار لوسترهای طراحی‌شده با نورپردازی در شمال تهران: این نوع لوسترها با استفاده از تکنولوژی نورپردازی منحصر به فرد ساخته می‌ شوند. با جای دادن منابع نوری در داخل لوستر و استفاده از سیستم‌های روشنایی متنوع همانند ال ای دی، این لوسترها افکت‌های نورپردازی خیره‌کننده و فضایی مجذوب‌ کننده را ایجاد می‌کنند.

خریدار لوستر دست دوم در شمال تهران

همچنین در صورتی که شما یک لوستر قدیمی و دست دوم دارید و قصد فروش آن را دارید می توانید در هر جای تهران با خریدار لوستر دست دوم در شمال تهران تماس بگیرید و آن را به سمساری تهران بفروشید.

آباژور چیست؟

خریدار آباژور در شمال تهران

آباژور یک نوع لامپ دیزاینی می باشد که جهت روشنایی و تزیینی در فضا های داخلی استفاده میگردد. این لامپ از یک پایه و یک پوشش شیشه‌ای یا پارچه‌ای تشکیل شده است که معمولا الگوها، طرح‌ها و تصاویری روی آن نقش بسته‌اند. آباژور ها بعنوان یک منبع نور فرعی عمل کرده و معمولا از بالای میزهای تزیینی چهارچوب‌ های عکس یا در نقاط استراحت در منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر فضا های عمومی قرار می‌ گیرند.

بیشتر بخوانید:  خریدار تلویزیون خراب lcd | خریدار ال سی دی شکسته در تهران

این لامپ‌ ها با ایجاد کردن یک نور نرم و دلنشین یک احساس گرما و راحتی ایجاد می‌کنند و به تزئین و زیباسازی داخلی فضا کمک می‌ کنند. در صورتی که تمایل به فروش آباژور دارید با سمساری خریدار آباژور در شمال تهران تماس بگیرید.

خریدار لوستر در تجریش

ما با بیش از نیم قرن سابقه فعالی در سمساری در تجریش می توانید با بیشترین قیمت خریدار لوستر دست دوم یا کارکرده شما در تجریش باشیم. پس هم اکنون به ما زنگ بزنید و علاوه بر لوستر کلیه وسایل دست دوم منزل خود را با بهترین قیمت مورد نظر خودتان بفروشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس