خریدار فریزر صندوقی دست دوم

پست-ویژه-تصویر

خریدار فریزر صندوقی دست دوم

سمساری تهران بعنوان بهترین خریدار فریزر صندوقی در تهران میباشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با یکی از شماره های زیر در تماس باشید:

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خریدار فریزر صندوقی دست دوم

فریزر صندوقی یک دستگاه یخچالی است که بعنوان یک واحد بزرگ به منظور نگهداری و تازه نگه داشتن مواد غذایی در دمای پایین تر از دمای منجمدی عادی (-18 درجه سانتی‌گراد یا پایین‌تر) طراحی شده است. این نوع فریزر ها دارای یک درب بزرگ به صورت صندوقی هستند که معمولا به بالا باز می‌ شود. داخل فریزر صندوقی فضای بزرگی برای نگه داری مواد غذایی فراهم می‌کند و معمولا با قفل‌ ها یا سیستم‌ های امنیتی مجهز می‌ شوند تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری نمایند.

این نوع فریزرها معمولا در خانه‌ ها و رستوران‌ ها برای ذخیره‌ سازی مواد غذایی به مدت طولانی استفاده میشوند و می‌ توانند بطور موثری از فرسودگی مواد غذایی جلوگیری کنند. همچنین فریزر های صندوقی معمولا برای نگهداری مواد غذایی در حجم بزرگ و تا زمانی که نیاز باشد، مناسب هستند.

خریدار یخچال فریزر صندوقی با بیشترین قیمت

🌟 خریدار فریزر صندوقی با بیشترین قیمت در تهران🌟

آیا شما یک فریزر صندوقی دارید که می خواهیم آنرا به بهترین قیمت بفروشید!!؟ یا ممکن است دوست یا آشنا هایی دارید که قصد فروش فریزر صندوقی را دارند؟

ما با بیشترین قیمت در بازار آماده به خرید فریزر های صندوقی شما هستیم. نه تنها به شما امکان می‌ دهیم که از فریزر صندوقی نیازی بهره‌برداری نکنید، بلکه به شما پولی عالی برای آن پرداخت می‌ کنیم.

چرا سمساری تهران را انتخاب کنید؟

✅ بیشترین قیمت در بازار ✅ تخصص در ارزیابی و خرید فریزرهای صندوقی ✅ سرعت و دقت در پرداخت ✅ خدمات حرفه‌ای و مطمین

با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید یا برای تعیین وقت ملاقات با تیم ما، فرصت را از دست ندهید.

با ما تماس بگیرید و بهترین قیمت برای فریزر صندوقی خود را دریافت کنید. از این فرصت استفاده کنید و پس از خرید فریزر خود به پول نقد تبدیل کنید.

یخچال فریزر صندوقی رو کجا بفروشیم؟

شما میتوانید برای فروش انواع یخچال های صندوقی در تهران با سمساری صابری در تماس باشید و پس از کسب مشاوره رایگان نسبت به خرید و فروش اقدام نمایید.

سمساری لوازم خانگی تهران بعنوان بهترین خریدار همراه شماست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس