سمساری در سیدخندان تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در سیدخندان

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در سید خندان تهران

سمساری سید خندان بازار فروش کالاهای کارکرده، سمساری در تهران است که اجناس کارکرده و دست دوم خریداری می شود. غالب مردم دست کم یک بار به سمساری مراجعه نموده اند. زمانی که احتیاج است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که احتیاج باشد وسایل منزل و اداره را تعویض نمایند اولین مکانی که در ذهنشان می آید سمساری است. به علت کم بودن وقت شما و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمساری در بعضی مواقع دشوار و زمان بر بوده اما هرگز خودتان را نگران این موضوع نکنید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در هر نقطه تهران که هستید ما به آنجا بیاییم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

جهت کسب مشاوره رایگان حتما با کارشناسان مجرب سمساری در تهران تماس بگیرید.

سمساری در سیدخندان تهران

معرفی محله سید خندان تهران

محله سید خندان در شمال شرقی تهران و در بخش شهرری جای دارد. این محله از نظر جمعیتی یکی از بزرگترین محله‌های تهران است و خیلی پرجمعیت می باشد. در این محله مردم بسیار صمیمی و دوستانه هستند و از تنوع فرهنگی بالایی برخوردار می باشد.

در محله سید خندان شهری کاملاً آرام و مسالمت آمیز هست. در بعضی از نقاط این محله، پارک‌های بسیار زیبا و جایگاه‌های بازی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. افزون بر این بازارچه‌ها و مغازه‌های بسیار در این محله فعالیت می‌کنند و مردم محله می‌توانند از خدمات آنها استفاده نمایند.

با وجود این که سید خندان یکی از محله‌هایی بوده که دسترسی به حمل و نقل عمومی خوبی ندارد، اما وجود تاکسی و خطوط اتوبوس در این محله امکان رفت و آمد به بقیه نقاط تهران را به مردم این محله می‌دهد.

شعبه سمساری در سید خندان نیز در این ناحیه قرار دارد.

کلیه این مشخصات  سبب شده تا محله سید خندان به عنوان یکی از محبوب‌ترین محله‌های تهران شناخته بشود.

سمساری در سیدخندان تهران

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در سیدخندان تهران مراجعه نمایید.

سمساری در قیطریه

نکات خرید از سمساری در سید خندان

سمساری‌ها در سید خندان افرادی هستند که به عنوان واسطه‌گر بین خریداران و فروشندگان کالاها عمل می‌کنند. خرید از سمساری در بعضی موارد شاید مزایایی داشته باشد، اما بهتر است قبل از خرید از سمساری سید خندان، نکات زیر را دقت کنید:

  1. قیمت: همواره باید به هزینه کالاها از سمساری و فروشنده مستقیم دقت کنید و قیمت را بازبینی کنید تا از افزایش قیمت توسط سمسار جلوگیری فرمایید.
  2. شناخت دقیق کالا: قبل از خرید، باید از نوع و وضعیت کالا مطمئن بشوید و در صورت لزوم، تست کالا را انجام دهید.
  3. رضایتمندی: پیش از خرید بایستی از شرایط پس از فروش (مانند گارانتی و خدمات پس از فروش) اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز وضعیت تعمیرات و تعویض را بررسی کنید.
  4. راه اندازی معاملات: معامله با سمساری در سیدخندان برای شما آسانتر و سریعتر است، اما قبل از شروع معامله، باید از شرایط پرداخت، تحویل و نحوه ارسال و تحویل کالا اطمینان حاصل کنید.
  5. اعتماد به سمساری: سمساری مورد نظر که قصد خرید از آن را دارید باید معتمد و منصف بوده تا با خیالی آسوده از آن خرید کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس