شماره تماس سمساری در ولیعصر

پست-ویژه-تصویر

سمساری در تهران

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

مزایای فروش لوازم در سمساری تهران

1.آشنایی کامل کارشناسان سمساری در تهران با انواع لوازم و آگاهی کامل به ارزش اجناس می باشد.

2.منصفانه کالای شما را قیمت گذاری می کنند.

3.کارشناسان ما در سمساری ولیعصر در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل پاسخگو و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

4.شما امکان این را دارید که تصویری از لوازم خود برای کارشناسان ما از طریق واتساپ ارسال کنید تا کارشناسان بعد از بررسی های لازم قیمت آن را تعیین کنند و پس از هماهنگی با شما به صورت حضوری ، جهت خرید لوازم شما مراجعه نمایند.

خدمات یک سمساری

خریدار فرش دستباف و ماشینی

فرش یکی از اصول مهم در دکوراسیون منزل می باشد. افرادی که به دنبال تغیرات متنوعی در منزل خود هستند؛ اضافه یا عوض کردن یک فرش همیشه گزینه مناسبی می باشد. نا گفته نماند که امروزه با این قیمت های گران خرید فرش دستبافت یا ماشینی نو کمی دشوار است. شما در این مواقع می توانید به سمساری ها مراجعه کنید. عده ای از افراد با خرید فرش نو یا به دلیل مهاجرت فرش های نو منزل خود را می فروشند و شما می توانید با بهترین و مناسب ترین قیمت این فرش ها را خریداری کنید.

خریدار لوازم آشپزخانه و ظروف و چینی آلات

لوازم آشپزخانه از جمله لوازمی می باشد که برای تعویض آنها طرفدار های زیادی دارد. در بازار هم ظروف و چینی آلات و سایر لوازم آشپزخانه همچون چرخ گوشت ، چای ساز ، قهوه جوش ، کباب پز ، سرویس قابلمه ، آبمیوه گیری ، پلوپز ، زودپز و … به صورت دست دوم و کارکرده خرید و فروش می شود.

بسیاری از افراد وسایلی دارند که از آنها استفاده نمی کنند یا از آن چند عدد دارند و یا اینکه به علت مهاجرت نیازی به آنها ندارند و یا فضایی برای نگهداری از آنها را ندارند. در این شرایط سمساری ها می توانند کالای شما را با بالاترین قیمت از شما خریداری نمایند.

خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر روز مدل جدیدی از یک کالای صوتی تصویری در بازار ارائه می شود و تعدادی از افراد به دنبال خرید مدل های جدید تر می باشند. سمساری ها به عنوان خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری در این زمینه میتوانند کمک زیادی را به شما کنند. این گونه افراد لواز صوتی قبلی خود را به سمساری ها می فروشند و شما در صورت نیاز می توانید آنها را خریداری کنید.

لوازم آنتیک و عتیقه

از قدیم سمساری ها در ایران مکانی برای یافتن وسیله های آنتیک قدیمی و جالبی بوده است که گاهی قدمت آن ها امکان دارد به هزاران سال قبل برگردد. بسیاری از این وسایل کارکرده و قدیمی جزء لوازم قدیمی و عتیقه به حساب می آیند.  هر وسیله قدیمی که در کلکسیون ها مورد استفاده قرار گیرد عتیقه یا آنتیک گفته می شود.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری ولیعصر تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در ولیعصر تهران مراجعه نمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس