سمساری در شهرک ولیعصر تهران آماده است تا کلیه معاملات لوازم منزل شما را در محل انجام بدهد.

  • شماره سمساری در شهرک ولیعصر: 09122981306
  • شعبه غرب تهران: 44038227
  • شعبه شمال تهران: 22607552
  • شعبه شرق تهران: 77690320
  • شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در شهرک ولیعصر

مزایای فروش لوازم در سمساری در شهرک ولیعصر

1.آشنایی کامل کارشناسان سمساری در تهران با انواع لوازم و آگاهی کامل به ارزش اجناس می باشد.

2.منصفانه کالای شما را قیمت گذاری می کنند.

3.کارشناسان ما در سمساری ولیعصر در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل پاسخگو و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

4.شما امکان این را دارید که تصویری از لوازم خود برای کارشناسان ما از طریق واتساپ ارسال کنید تا کارشناسان بعد از بررسی های لازم قیمت آن را تعیین کنند و پس از هماهنگی با شما به صورت حضوری ، جهت خرید لوازم شما مراجعه نمایند.

خدمات سمساری در شهرک ولیعصر

خریدار فرش دستباف و ماشینی

فرش یکی از اصول مهم در دکوراسیون منزل می باشد. افرادی که به دنبال تغیرات متنوعی در منزل خود هستند؛ اضافه یا عوض کردن یک فرش همیشه گزینه مناسبی می باشد. نا گفته نماند که امروزه با این قیمت های گران خرید فرش دستبافت یا ماشینی نو کمی دشوار است. شما در این مواقع می توانید به سمساری ها مراجعه کنید. عده ای از افراد با خرید فرش نو یا به دلیل مهاجرت فرش های نو منزل خود را می فروشند و شما می توانید با بهترین و مناسب ترین قیمت این فرش ها را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  خریدار ظروف و وسایل مسی و برنجی در تهران

سمساری در شهرک ولیعصر

سمساری در افسریه

خریدار لوازم آشپزخانه و ظروف و چینی آلات در سمساری در شهرک ولیعصر

لوازم آشپزخانه از جمله لوازمی می باشد که برای تعویض آنها طرفدار های زیادی دارد. در بازار هم ظروف و چینی آلات و سایر لوازم آشپزخانه همچون چرخ گوشت ، چای ساز ، قهوه جوش ، کباب پز ، سرویس قابلمه ، آبمیوه گیری ، پلوپز ، زودپز و … به صورت دست دوم و کارکرده خرید و فروش می شود.

بسیاری از افراد وسایلی دارند که از آنها استفاده نمی کنند یا از آن چند عدد دارند و یا اینکه به علت مهاجرت نیازی به آنها ندارند و یا فضایی برای نگهداری از آنها را ندارند. در این شرایط سمساری ها می توانند کالای شما را با بالاترین قیمت از شما خریداری نمایند.

خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری در سمساری در شهرک ولیعصر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر روز مدل جدیدی از یک کالای صوتی تصویری در بازار ارائه می شود و تعدادی از افراد به دنبال خرید مدل های جدید تر می باشند. سمساری ها به عنوان خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری در این زمینه میتوانند کمک زیادی را به شما کنند. این گونه افراد لواز صوتی قبلی خود را به سمساری ها می فروشند و شما در صورت نیاز می توانید آنها را خریداری کنید.

لوازم آنتیک و عتیقه در سمساری در شهرک ولیعصر

از قدیم سمساری ها در ایران مکانی برای یافتن وسیله های آنتیک قدیمی و جالبی بوده است که گاهی قدمت آن ها امکان دارد به هزاران سال قبل برگردد. بسیاری از این وسایل کارکرده و قدیمی جزء لوازم قدیمی و عتیقه به حساب می آیند.  هر وسیله قدیمی که در کلکسیون ها مورد استفاده قرار گیرد عتیقه یا آنتیک گفته می شود.

بیشتر بخوانید:  خریدار آینه و شمعدان نقره و برنزی در تهران

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در ولیعصر تهران مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *