سمساری در چیذر

پست-ویژه-تصویر

سمساری در چیذر

خریدار لوازم خانگی دست دوم با بالاترین قیمت ممکن در چیذر با تضمین 100%. هم اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در چیذر تهران در تماس باشید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در چیذر

سمساری در چیذر تهران

سمساری چیذر تهران با چندین سال سابقه در اسرع وقت و تمام نقاط تهران خریدار اجناس نو و دست دوم شما می باشد. به فردی که اجناس نو و دست دوم شما را با قیمت های مناسب خریداری می کند سمسار می گویند در سمساری ها انواع و اقسام وسایل منزل و غیره با قیمت مناسب تر از قیمت اصلی آن پیدا  می شود امروزه بیشتر از همیشه صدای سمسار های کوچه گرد در تهران شنیده می شود این موضوع به این معنی می باشد آخرین تلاش های یک شغل قدیمی به گوش می‌رسد خانواده های ایرانی با توجه به اینکه این روزها سمساری هاهم آنلاین شده‌اند ترجیح می‌دهند خرید و فروش هایشان را در این سایت ها انجام دهند و لوازم اضافه شان را در این سایت ها به فروش برسانند در سمساری ها خیلی از اجناس وجود دارد از جمله سکه تاریخی تا میخ و چکش لوازم خانگی لوازم نجاری بنایی و خیلی چیزهای دیگر پیدا می شود  کم ارزش ترین لوازم خودرا میتوانیم در سمساری ها بفروشید و از اینکار پولی به دست بیاورید.

سمساری در چیذر

خدمات سمساری در چیذر

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم
  • خریدار انواع مبل دست دوم
  • خریدار فرش دستباف دست دوم
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم
  • خریدار خرده لوازم انباری

سمساری چیدز به شما بیشترین قیمت ممکن را برای وسایل آشپزخانه‌تان پرداخت خواهیم کرد و معامله را به سادگی و بدون دردسر برای شما انجام خواهیم داد.

دلیل انتخاب سمساری در چیذر

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

معرفی منطقه چیذر

چیذَر نام مکانی در دهکده ای در شمیران واقع در شمال شهر تهران می باشد. این مکانی که در شهرستان شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، از شمال به خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و بلوار اندرزگو، از شرق به خیابان کامرانیه جنوبی، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به قیطریه محدود می‌شود. چیذر با امامزاده علی اکبر شناخته شده است. این محله پیش از این یک روستا بوده که به‌تدریج با گسترش شهر تهران به پایتخت ضمیمه شده‌است. با توسعه شهر و رشد جمعیت و آمار ساخت و ساز به خصوص در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانه‌ها و خانه‌باغ‌های یک و دو طبقه، آپارتمان‌های چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزوده‌است. مناطقی در چیذر وجود دارد که هم چنان هم جز بافت بومی هستند.

نحوه خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری چیذر تهران

زمانی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین دست دوم فروشی یا سمساری در چیذر اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در چیذر تهران مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس