سمساری در نارمک 09122981306

پست-ویژه-تصویر

سمساری در نارمک

بهترین خریدار وسایل منزل با بالاترین قیمت و در محل توسط کارشناسان مجموعه ما صورت می گیرد. فروش تضمین 100% و سریع به سمساری در نارمک تهران

پشتیبانی 24 ساعته به همراه مشاوره رایگان به مشترین عزیز در تهران

خریدار انواع فرش، لباسشویی، یخچال، مبل تلویزیون و وسایل آشپزخانه در تهران تضمین 100% با پوشش سراسری

شماره تماس سمساری در نارمک: 09122981306 – هم اکنون تماس بگیرید

جهت فروش انواع لوازم برقی و فلزی و چوبی منزل با ما در تماس باشید. ما بهترین خدمات را به شما عزیزان در نارمک ارایه خواهیم داد. پس تلفن را برداشته و الان با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس سمساری نارمک

شماره تماس سمساری در نارمک: 09122981306 – هم اکنون تماس بگیرید

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خریدار قطعی در سریعترین زمان در تمامی مناطق استان تهران تضمینی 100%

شما می توانید پس از دریافت مشاوره خرید و فروش از کارشناسان ما تصمیم بهتری بگیرید.

خریدار لوازم منزل دست دوم در نارمک – سمساری در نارمک تهران – شماره خریدار وسایل خرده ریز نارمک

شماره تماس سمساری در نارمک

سمساری خریدار وسایل منزل نارمک

سمساری نارمک تهران با چندین سال سابقه در اسرع وقت و تمام نقاط تهران خریدار اجناس نو و دست دوم شما می باشد. به فردی که اجناس نو و دست دوم شما را با قیمت های مناسب خریداری می کند سمسار می گویند در سمساری خریدار وسایل منزل در نارمک نیز شما می توانید لوازم برقی چوبی فلزی و… را با بالاترین قیمت بفروشید.

امروزه خانواده های ایرانی با توجه به اینکه این روزها سمساری ها هم آنلاین شده‌اند نظرشان این است که خرید و فروش هایشان را در این سایت ها انجام دهند و لوازم اضافه شان را در این سایت ها به فروش برسانند در سمساری صابری خیلی از اجناس وجود دارد از جمله سکه تاریخی تا میخ و چکش لوازم خانگی لوازم نجاری بنایی و خیلی چیزهای دیگر پیدا می شود  کم ارزش ترین لوازم خودرا میتوانیم در سمساری ها بفروشید و از اینکار پولی به دست بیاورید.

آدرس و شماره تماس سمساری در نارمک را در این سایت جویا شوید

معرفی نارمک تهران

محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه هشت شهرداری جای دارد. این محله دارای صد میدان اصلی است که بدین جهت محله صد میدان نیز نامیده شده است. این محله از شمال به خیابان فرجام از سمت غرب هم به بزرگراه امام علی (ع) از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد محدود می‌شود.

همچنین امانت فروشی یا سمساری در نارمک نیز در همین بخش فعال می باشد.

میدان نبوت یا همان هفت حوض مهم‌ ترین میدان محله نارمک بوده است که دارای فضایی سبز و دلنشین جهت تعامل ساکنین نارمک میباشد. این میدان از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ منتهی می گرد و دارای مراکز خرید بسیار با قیمت مناسب میباشد.

سمساری نارمک

خدمات سمساری در نارمک

  • سمساری خریدار فرش ماشینی و دستباف نارمک
  • خریدار انواع مبلمان در شمال تهران
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل دست دوم و یا در حد نو

شماره تماس سمساری در نارمک

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در نارمک تهران مراجعه نمایید.

سمساری تهران خریدار انواع کولر آبی کارکرده در نارمک

امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند کولر گازی دست دوم خود را یک مدل تازه و بهتر تعویض کنند. از این رو شما می توانید در کمترین زمان با خریدار کولر گازی در نارمک تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های ضروری سریعا کولر خود را با بیشترین قمیت و به صورتی تضمین شده به فروش برسانید.

هم اکنون به سمساری در نارمک تهران زنگ بزنید

خریدار لوازم دست دوم منزل در نارمک

سمساری ها خریدار لوازم دست دوم منزل  می باشند که جهت خرید و فروش لوازم منزل یا محل کارتان به آسانی به کمکتان خواهند آمد. اغلب سمساری ها از کارشناسان حرفه ای و جنس شناس تشکیل می شوند تا اجناس را بشناسند  و بتوانند قیمت آن ها را تشخیص بدهند.
شما میتوانید همه وسایل خانه خود را در این سمساری ها به فروش برسانید. سمساری ها اغلب یکجا لوازم خانه شما را خریداری میکنند و آن ها را به خریداران دیگر می فروشند. افزون بر این شما میتوانید لوازم قدیمی زیادی از این سمساری ها خریداری نموده و یا آن وسایل را به آنها بفروشید. آنها ارزش این لوازم را می دانند و به قیمت مناسب آنها را خریداری میکنند.
شما میتوانید وسایل خانه,فرش,لوازم برقی منزل,لوازم دکوری منزل,مبلمان و انواع ظروف خود را به این سمساری در نارمک به فروش برسانید.

سمساری در سمنگان تهران

سمنگان یکی از نواحی نزدیک به منطقه نارمک می باشد که شما می توانید یکی از شعب فعال ما را در آن جا پیدا کنید. سمساری در سمنگان یکی از بهترین خریدار های لوازم منزل شما می باشد که همیشه به صورت آنلاین و با یک تماس در خدمت شما عزیزان است.

شماره تماس سمساری در نارمک

سمساری خریدار ماشین لباسشویی در نارمک

در این سیستم برای شستشوی لباس‌ها آب تبدیل به بخار می شود و نه تنها موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می‌شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس‌ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن‌ها را نیز به همراه می‌آورد.سمساری خریدار ماشین لباسشویی در نارمک.

شماره سمساری خریدار یخچال در نارمک

اگر نمی دانید چگونه کالا های دست دوم خود را بفروشید با سمساری در نارمک تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه می توانید با فروشگاه صابری در تماس باشید. همچنین مجموعه صابری در تمام نقاط تهران دارای شعب فعال می باشد.

سمساری نارمک

شما می توانید در هر نقطه از شمال تهران که هستید با یکی از شماره های سایت تماس گرفته و اطلاعات کافی برای خرید و فروش انواع لوازم منزل را کسب نمایید.

هم اکنون می توانید با متخصصات مجموعه سمساری در نارمک تهران برای خرید و فروش استاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس