سمساری در خیابان بهار شمالی و جنوبی

پست-ویژه-تصویر

سمساری در خیابان بهار شمالی

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری در خیابان بهار خریدار تضمینی لوازم خانگی دست دوم با بهترین قیمت

خدمات سمساری در بهار شمالی

  • خریدار لوازم خانگی برقی
  • خریدار لوازم فلزی
  • خریدار انواع فرش
  • خریدار خرده لوازم انباری در خیابان بهار شمالی
  • خریدار لوازم آنتیک منزل

سمساری در خیابان بهار جنوبی

مزایای خرید از سمساری در خیابان بهار شمالی

  • بیشتر مردم حداقل یک بار تجربه خرید یا فروش کالای دسته دوم را داشته اند. زمانی که شما احتیاج دارید کالایی را با قیمت مناسب خریداری کنید و یا نیاز دارید یکی از وسایل منزل، اداره و یا فروشگاه خود را عوض کنید، نخستین گزینه ای که به ذهن می رسد مراجعه به یک سمساری در خیابان بهار شمالی است. برای مراجعه به یک فروشگاه سمساری در نیاوران باید هزینه و زمان زیادی صرف کنید، که امکان دارد حتی برای برخی از ما دشوار و هزینه بر باشد.
  • برای حل این موضوع دیگر نیازی به نگرانی نیست، چون فروشگاه سمساری در خیابان بهار شمالی این امکان را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم کرده است، عوامل فروشگاه سمسارچی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای شهر که باشید به محل مورد نظر شما می آیند و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری می کنند.
  • اعضای تیم سماری تهران در تمام ایام هفته و روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به همشهریان در شمال و جنوب، شرق و غرب و سایر نقاط شهر تهران هستند.

معرفی خیابان بهار شمالی در تهران

بهار شمالی از معرف ترین محله‌های شمال شهر تهران بوده است. این محله در محدوده شمالی شهر واقع شده و از شرق به بلوار دلاوران از سمت غرب تهران به خیابان ارشاد و از شمال و جنوب به خیابان های پنجم و هشتم محدود شده است.

سمساری در خیابان بهار شمالی

سمساری در بهار شمالی نیز همینجا فعال است

بهار شمالی، یکی از محله‌های پرجمعیت تهران بوده و دارای امکانات بسیاری مثل  مراکز خرید سینماها ، مراکز آموزشی مراکز بهداشتی و درمانی، پارک‌ها و فضاهای سبز است. این محله همچنین دارای امکانات حمل و نقل عمومی، مانند اتوبوس و مترو، برای رفت و آمد در داخل شهر و به سایر نقاط  شهر تهران میباشد. سمساری در خیابان بهار شمالی و جنوبی هم در این منطقه است.

سمساری در حکیمیه

افزون براین در محله بهار شمالی مراکز تفریحی مثل شهربازی‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های بهار شمالی نزدیکی به برج‌های تجاری و اداری مثل برج‌های خلیج فارس برج میلاد و برج پارسیان بوده که از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران قلمداد می گردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس