خریدار انواع مختلف رادیو گرام قدیمی در سمساری تهران

پست-ویژه-تصویر

شما مشتریان عزیز می توانید جهت فروش رادیو گرام قدیمی با سمساری تهران هم اکنون تماس بگیرید و آن را با بیشترین قیمت به فروش برسانید.

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

قابل توجه ترین نکات خرید گرامافون

موارد مهم در خرید گرامافون شامل موارد زیر می باشد:

دور موتور: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید گرامافون باید به آن توجه کنید، دور موتور متفاوت آن‌ها است. برترین گرامافون‌های موجود در بازار دارای موتور با تنظیم سه‌حالته هستند که این مشخصه امکان اجرای انواع صفحه گرامافون، حتی صفحه‌های قدیمی را می‌دهد. دقت داشته باشید که در گرامافون‌های قدیمی امکان پخش صفحه‌های تازه نیست.

کیفیت صدا: گرامافون‌های قدیمی تر شامل امکانات ویژه ای نبوده و کیفیت صدای آن‌ها بیشتر به قدرت موتور، نوع سوزن و سبک طراحی آن و به صورت کلی کیفیت ساخت و برند آن‌ها بستگی دارد؛ ولی در گرامافون‌های جدید دارای امکاناتی چون ساب ووفر، باندهای استریو داخلی و … هستند و در ساخت آن‌ها از تکنولوژی‌های جدیدتری استفاده‌ شده است که این موضوع موجب می‌شود تا کیفیت پخش صدای آن‌ها به صورت قابل‌توجهی بیشتر شود.

از گرمافون‌هایی که صدای خیلی مناسبی دارند و زیبایی ظاهری آن چشم نواز است می‌توان به گرامافون Vinyl اشاره نمود. این گرامافون خیلی ساده و شیک می باشد و شما می‌توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید. افزون بر این ظاهر چوبی آن واقعا دلچسب است و می‌تواند حس بسیار خوبی را به مخاطب انتقال داد.

کیفیت بدنه: بدنه گرامافون‌ها از مواد گوناگونی مثل آلومینیوم، انواع چوب و دیگر مواد ساخته می‌شود که بر روی دوام و زیبایی آن‌ها تاثیرات بسیاری دارد. گرامافون‌هایی که از چوب راش درست ‌شده‌اند، از کیفیت و دوام مناسبی  برخوردارند و در عین ‌حال ظاهر زیبایی نیز دارند.

جنس شیپور: از مواد متفاوتی همانند رزین، فایبرگلاس، برنج و بقیه موارد برای ساختن شیپور گرامافون استفاده می‌شود. سعی کنید گرامافونی را انتخاب نمایید که شیپور آن مقاومت بالایی داشته باشد و رنگ آن به ‌مرور زمان تغییر نکند.

امکانات جانبی: بعضی از گرامافون‌ها به خصوص دستگاه‌های تازه، افزون بر اجرای صفحه گرامافون، شامل امکانات دیگری مثل رادیو FM، پخش CD، نوار کاست نیز هستند. هم‌چنین بعضی از آن‌ها دارای پورت‌های گوناگون همانند USB، AUX، HDMI و فناوری‌های ارتباطی مانند بلوتوث، شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) هستند. از این امکانات می‌توانید جهت ارتباط تجهیزات مختلف مانند کامپیوتر، گوشی موبایل و دیگر موارد با گرامافون استفاده نمایید.

پست-ویژه-تصویر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس