سمساری در هفت چنار تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در هفت چنار تهران

خریدار وسایل منزل کارکرده با بیشترین قیمت و تضمینی توسط سمساری در هفت چنار همراه با مشاوره رایگان و تخصصی به همشهریان عزیز با پوشش سراسری تهران.

آدرس و شماره تماس سمساری در هفت چنار:

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در هفت چنار

  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع ماشین لباسشویی و لوازم برقی
  • خریدار انواع مبل و خرده لوازم انباری در هفت چنار
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی

سمساری در هفت چنار

سمساری خریدار لوازم برقی منزل در هفت چنار

آیا در پی فروش سریع و آسان وسایل برقی دست دوم خود در تهران می باشید؟ آیا نیاز به تخلیه فضای خانه یا محل کارتان از وسایلی مثل یخچال فریزر، تلویزیون، لباسشویی، گوشی همراه و سایر لوازم الکترونیکی دارید؟ ما در سمساری خریدار وسایل برقی دست دوم در تهران آماده خرید این وسایل از شما هستیم و تجربه خرید مطمین و سریع را برایتان فرآهم می‌ کنیم.

سمساری در سی متری جی تهران

معرفی محله هفت چنار تهران

محله هفت چنار یکی از محله‌ های پر طرفدار و معروف در شهر تهران میباشد. این محله در منطقه شمالی شهر واقع شده و دارای ویژگی‌ها و امکانات جذابی است که آن را برای سکونت خریدن و تفریح مورد علاقه خیلی از افراد قرار داده است. در ادامه به بعضی از ویژگی‌ ها و امکانات محله هفت چنار تهران اشاره می نماییم:

بیشتر بخوانید:  سمساری در خیابان تسلیحات

۱. موقعیت جغرافیایی: محله هفت چنار در نزدیکی محورهای ارتباطی با اهمیت شهر قرار دارد. به آسونی می‌ توانید از آنجا به بقیه مناطق تهران دسترسی پیدا کنید.

۲. محیط ساکن: محله هفت چنار دارای محیطی آرام و سبز میباشد که با وجود شهریت، آرامش و ارامش فراوانی را برای ساکنان فراهم می‌کند. پارک‌ ها و فضا های سبز در این منطقه زیاد بوده و امکانات ورزشی و تفریحی مناسبی را ارایه می‌ دهند.

۳. خدمات و تجارت: محله هفت چنار دارای مراکز خرید و فروشگاه‌ های متنوعی بوده که نیازهای روزمره شما را برطرف می‌کنند. افزون بر این موارد رستوران‌ها، کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی در این محله جای دارند.

۴. مراکز آموزشی: محله هفت چنار دارای مدارس و مراکز آموزشی با سطح بالا میباشد.

هم اکنون با سمساری در هفت چنار در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس