چرا باید کسب و کار آنلاین داشته باشیم؟

پست-ویژه-تصویر

همانگونه که می دانید کسب و کارهای اینترنتی و یا کسب درآمد اینترنتی روز به روز در حال زیاد شدن می باشند و در هر حوزه ای که فکرش را کنید یک نسخه اینترنتی از آن وجود دارد. مانند خرید کفش، خرید میوه، خرید دفتر و کتاب و… همانگونه که می بینید بیشتر ایده ها و کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین تبدیل شده اند.

همان گونه که گفتیم بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی به کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده‌اند. این موضوع موجب شده است که روز به روز فرصت پولسازی برای اشخاصی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند ایجاد شود.

بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی به کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی تبدیل شدند،  از تعمیرات آنلاین گرفته تا سوپر مارکت ها و فروشگاه های اینترنتی که روز به روز تعدادشان در حال زیاد شدن است.

با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است تا ۳ یا ۴ سال آینده تعداد کسب و کارهای اینترنتی، سه برابر کسب و کارهای فیزیکی می شود.

با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع کشور مناسب ترین راه برای داشتن یک کسب و کار راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. در ادامه با سمساری همراه شوید.

به چه دلیل باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟

1. نبودن شغل و استخدام

یکی از مهمترین علت هایی که به شما توصیه می کنم حتما به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید کمبود شغل و استخدام است.

با توجه به شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی کشورمان استخدام شدن در یک شرکت و کسب و کار بسیار کار سخت و دشواری شده است.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد با من تماس می‌گیرند و می گویند که ما مدرک تحصیلی بالایی داریم اما اصلا نمی توانیم جایی استخدام شویم. به این اشخاص توصیه می کنم که حتما کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند.

من اصلا نمی خواهم به شما بگویم که درستان را نخوانید. بلکه توصیه می کنم در کنار درس تان کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی نمایید. اگر الان به فکر داشتن یک شغل اینترنتی باشید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید چندین ماه بعد یک کسب و کار اینترنتی کاملا پولساز خواهید داشت.

2.از بین رفتن کسب و کارهای سنتی

دومین علت برای اینکه باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید این است که بیشتر کسب و کارهای سنتی در حال از بین رفتن می باشند.

همانگونه که گفتم همه چیز اینترنتی شده و بیشتر کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده شدند. یک ایده نو در بازار کسب و کار اینترنتی می تواند ایده های قدیمی کسب و کارهای سنتی را از بین ببرد. دقیقا مانند اسنپ، که با آمدن اسنپ بازار خیلی از تاکسی هاو آژانس‌ ها کساد شد. البته تقصیر هیچ کس نیست، همان گونه که علم روز به روز در حال پیشرفت است، کسب و کار ها هم در حال تغییر می باشند.

البته این روند همچنان ادامه خواهد داشت و کسب و کارهای اینترنتی جای کسب و کارهای آنلاین را خواهد گرفت. می بینید که بیشتر فروشگاه های فروش لباس، کیف و کفش، موبایل و… به فروشگاه های اینترنتی تبدیل شدند.

همین امر موجب شده است که بسیاری از مردم به سمت اینترنت روی بیاورند و احتیاجات خود را اینترنتی برطرف کنند. خریدهای اینترنتی روز به روز در حال بیشتر شدن می باشند که این روند ادامه خواهد داشت.

پس هرگز توصیه نمی کنم به فکر راه اندازی کسب و کار های سنتی و فیزیکی باشید. برای اینکه بخواهید یک کسب و کار سنتی را راه اندازی کنید باید سرمایه بسیار زیادی داشته باشید، ولی در کسب و کارهای اینترنتی این گونه نیست، چرا که شما با کمترین سرمایه ممکن و تنها با خرید یک هاست و دامین می‌توانید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی نمایید.

 3.دارا بودن استقلال مالی

 

یکی دیگر از مزیت های مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی رسیدن به استقلال مالی است. اگر واقعا قصد دارید که یک شخص موفق و پولدار شوید با کار کردن برای دیگران و یا کارمند بودن چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

به قول معروف با درآمد ثابت ماهانه هرگز نی‌توانید استقلال مالی پیدا کنید. دقیقا همین طور است، اگر می خواهید که به استقلال مالی در کسب و کارتان برسید باید به فکر راه اندازی کسب و کاری باشید که با استفاده از آن درآمدتان ماه به ماه چندین برابر شود. خبر خوش این است که شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید به این مرحله برسید.

اگر واقعا با اشتیاق بالا و علاقه کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی نمایید می توانید به درآمد بالایی برسید که حتی شاید با چند سال کار کردن برای دیگران به آن نرسید.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید قدرت ریسک پذیری داشته باشید. اگر شخصی هستید که دنبال یک درآمد ثابت و ماهانه می باشد و همین درآمد قانع تا نمی کند بهتر است هرگز به سراغ کسب و کارهای اینترنتی نیایید و کسب و کار فعلی تان را محکم به چسبید. ولی اگر می‌خواهید که درآمد پایدار و تصاعدی داشته باشید بهتر است به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید و همین حالا آن را راه اندازی کنید.

4. احتیاج به سرمایه کم

یکی از مهمترین علت هایی که موجب  شده من راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به بیشتر افراد توصیه کنم این است که تقریباً به سرمایه بسیار کمی نیاز دارید.

شما با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید یک کسب و کار پولساز با درآمد دائم و همیشگی برای خودتان راه اندازی نمایید. اگر همین حالا بخواهید یک کسب و کار سنتی راه اندازی کنید به سرمایه بسیار بالایی احتیاج دارید. برای مثال اگر قصد داشته باشید که یک مغازه و یا فروشگاه لباس فروشی راه اندازی کنید باید هزینه ای اجاره و رهن مغازه را داشته باشید که به سرمایه زیادی احتیاج دارید.

به نظر من بسیاری از افرادی که تا به حال کسب و کاری را راه اندازی نکردند مشکل سرمایه دارند. خیلی از این اشخاص فکر می‌کنند که برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به سرمایه بسیار زیادی احتیاج دارند در صورتی که اینگونه نیست.

امکان دارد شنیده باشید که برای راه اندازی یک وب سایت کاملا حرفه ای باید هزینه چند ده میلیونی پرداخت نمایید ولی این گونه نیست. شما با کمترین سرمایه ممکن نهایتاً 100 تا 200 هزار تومان می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای با کلیه امکانات و قابلیت ها راه اندازی کنید.

مطمئن باشید با کمترین سرمایه ممکن می توانید یک کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی نمایید. بستر اصلی کسب و کارهای اینترنتی به سایت است و راه اندازی یک سایت کار سخت و دشوار نیست و شما بدون یک خط کدنویسی می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای با کلیه امکانات برای کسب و کارتان راه اندازی کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی 24 ساعته ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5
تماس